גלזר וגרשון יפתחו בגביע. הקלה במכבי חיפה: אין נדבקים נוספים

בכרמל חששו שייצאו חיוביים נוספים לקורונה, אולם למעט רוקאביצה ושרי כל הבדיקות חזרו שליליות. השוער והבלם יקבלו הזדמנות מול אום אל פאחם, גם מאור לוי ומוחמד עוואד אמורים לפתוח בהרכב של ברק בכר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנחת רווחה הבוקר (שישי) במכבי חיפה, לאחר שכל תוצאות בדיקות הקורונה חזרו שליליות. כידוע, ביומיים האחרונים נמצא החלוץ ניקיטה רוקאביצה חיובי לנגיף לאחר שלא חש בטוב וכעבור 24 שעות התברר כי גם צ'רון שרי אובחן חיובי לנגיף, אך במועדון חשו הקלה לאור העובדה שלפחות בשלב זה הם הנדבקים היחידים.

ראוי לציין כי חלק גדול משחקני מכבי חיפה והצוות כבר התחסנו פעמיים נגד קורונה, אולם כמובן שהחיסון לא מונע הדבקה במאת האחוזים ועל כן ניתן להיות חיובי לנגיף גם לאחר החיסון. כזכור, טאלב טוואטחה, יאניק וילדסחוט ועומר אצילי כבר נדבקו בקורונה בעבר ובתור מחלימים אינם זקוקים לחיסון.

עוד לפני תוצאות הבדיקות האחרונות, אתמול התאמנה הקבוצה בשתי קפסולות כדי למנוע אפשרות להדבקה נוספת והיום השחקנים ערכו את אימון המסכם לקראת משחק הגביע מחר (20:30) מול הפועל אום אל פאחם.

הנדבקים היחידים עד כה. רוקאביצה ושרי | מאור אלקסלסי

למרות שאום אל פאחם מדורגת במקום ה-11 בליגה הלאומית, בכרמל לא מזלזלים ביריבה וזוכרים כיצד היא הדיחה בעבר את מכבי תל אביב. המאמן ברק בכר יחליט היום לגבי ההרכב שיפתח במשחק, אך אין לו אופציות רבות כאשר מעבר לשרי ורוקאביצה שנדבקו בקורונה אז יחסרו גם המורחקים בוגדאן פלאניץ', סאן מנחם, עאיד חבשי ודולב חזיזה.

מי שצפוי לחזור לסגל הוא יאניק וילדסחוט שנעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים ונראה כי רמי גרשון יפתח במרכז ההגנה לצד עופרי ארד. גם מוחמד עוואד שחזר לקבוצה רק בשבוע שעבר צפוי לפתוח בהתקפה ביחד עם עומר אצילי ודוניו גודסוואי, כשעומרי גלזר יקבל צ'אנס בין הקורות ומאור לוי אמור לפתוח במקום מוחמד אבו פאני שיזכה למנוחה. "זה הזמן של השחקנים המחליפים להוכיח שהם ראויים להזדמנות. יש שחקנים שלקחו את ההזדמנות כמו דוניו" אמרו הבוקר במכבי חיפה.

לקראת המשחק אמר ברק בכר: "משחק גביע בכל שלב שהוא תמיד מרתק ולא תמיד פשוט. כולם זוכרים את אום אל פאחם וההפתעה בעונה שעברה ואנחנו מתכוננים למשחק בשיא הרצינות. אמנם אנחנו בסגל חסר, אבל זו הזדמנות טובה לשחקנים שלא זוכים לדקות להראות ולהוכיח את עצמם. יש לנו סגל רחב וטוב ואני סומך על השחקנים שלי".

הרכב משוער, מכבי חיפה: עומרי גלזר, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון, טאלב טוואטחה (רז מאיר), נטע לביא, חוסה רודריגס, מאור לוי, עומר אצילי, מוחמד עוואד, גודסוואי דוניו.

אצילי. יחזור להרכב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי