לא רק דור מיכה ובן שהר: השחקנים שב"ש סימנה לעונה הבאה

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

ברקת הבטיחה לרוני לוי שהתקציב יגדל אם הוא יצליח להעפיל לליגה האזורית ומספר שחקנים נמצאים תחת מעקב. המאמן עדיין בבידוד ולא ינהל את המשחק נגד מכבי ת"א. וגם: אגודלו נטש את האימון, סאגת אוחנה-קלטינס תמה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי יום חופש, הפועל באר שבע חזרה היום (שישי) להכנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. אליניב ברדה ומאור מליקסון יעבירו את האימונים, אבל במועדון יודעים שמצב הפציעות יוביל להרכב לא אופטימלי.

מלבד שון גולדברג, אור דדיה, ז'וסואה, סינטיהו סלליך ואלטון אקולטסה, גם מיגל ויטור עדיין בספק טרם התקבלה החלטה גם באשר לאחמיד – אולם השניים התאמנו היום ויש אופטימיות באשר לשיתופם ביום ראשון.

כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, ברדה ומליקסון כבר הודיעו לשחקן שחזר מסלטיק כי אם יהיה כשיר הוא יפתח בעמדת המגן הימני לאור ההרחקה של דוד קלטינס. במקרה שויטור לא יוכל לשחק, עשוי מרואן קבהא לפתוח לצד לואי טאהא. בשלב זה, במועדון מעריכים שוויטור יוכל לשחק וקבהא יפתח בקישור. פארליי רוסה יהיה בסגל, אך לא נראה שיפתח.

בנוסף, הבוקר נטש את האימון ג'ונתן אגודלו ועל פי בדיקה ראשונית עלה חשש מפגיעה בשריר הירך האחורי. אגודלו ייבדק פעם נוספת ואז יוחלט אם יהיה בסגל. בכל מקרה, אנתוני וארן נמצא בתמונת ההרכב.

וארן. גם הוא בספק גדול למשחק | דני מרון

אבל עם כל הכבוד למשחק, במועדון מבינים שהקבוצה חייבת לעבור שדרוג בקיץ. בשבוע שעבר פרסמנו כי ברקת פנתה לנציגי דור מיכה בניסיון לצרפו כבר עכשיו לקיץ וזאת המטרה הראשונה של מועדון. גם בן שהר חזק על הכוונת. במועדון רוצים לצרף מגן שמאלי ומלבד אביב סולומון, במועדון עוקבים אחר מקס גרצ'קין וג'ואל אבו חנא. ברקת הבטיחה לרוני לוי כי הגעה לליגה האזורית השנה תוביל להגדלת התקציב באופן משמעותי בקיץ, בין היתר כדי להתחרות שוב על מקום בשלב הבתים וגם על כל התארים בליגה. 

לספורט1 נודע כי במהלך השבוע האחרון הופקד התשלום הלפני אחרון מעסקת אוחנה וקלטינס (העסקה עומדת על 4.75 מיליון שקל, כשרוב הסכום כבר הופקד). כזכור, בחודש שעבר נחשף כאן כי באר שבע ובית"ר הגיעו לסיכום על העברת הכסף בשני תשלומים אחרונים, אחרי סאגה שנמשכה מאז חודש אוגוסט וכעת הצדדים קרובים לסיומה. 

מיכאל אוחנה | מאור אלקסלסי

הנושא של אוחנה וקלטינס לא פשוט עבור שתי הקבוצות. אוחנה לא שיחק מאז באופן סדיר בעקבות פציעות, האחרונה שבהן, קרע ברצועה הצולבת, השביתה אותו למשך רוב העונה שעברה. בתחילת העונה הנוכחית הוא שוב נפצע, אבל לאחרונה הוא מגלה סימני התאוששות וחזר להרכב. קלטינס סומן בבית"ר כבר בקיץ האחרון ולא מן הנמנע שהקבווצה תנסה להחזיר אותו, מאחר שהיא מחזיקה ב-50 אחוז מכרטיסו. אוהדי בית"ר לוחצים כדי שחוגג יחזיר אותו בקיץ.

ייתכן שרוני ייצא מהבידוד כבר מחר, אך בכל מקרה ברדה ומליקסון יעבירו את המשחק הקרוב נגד מכבי ת"א. לולא הבידוד, לוי היה עומד על הקווים וההחלטה קשורה לנהלי משרד הבריאות בלבד. לוי, כזכור, סגר בהפועל באר שבע כבר בלילה שבין שלישי לרביעי. "היה מצחיק שאנשים חשבו שאלונה תוותר עליו בגלל כמה שקלים, זה לא מה שמניע אותה", הודו במועדון. "רוני סגר את רוב הפרטים כבר בשלישי ולמחרת כבר עברו הטיוטות. לא היה לנו ספק לרגע אחד שהעסקה תיסגר".

אליניב ברדה, מאור מליקסון
מליקסון וברדה. יאמנו גם נגד מכבי ת"א | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי