למרות המצב: בהפועל חיפה מאמינים שאפשר לעבור את בני יהודה

"בגביע הכל יכול לקרות", הבהירו במועדון לקראת המשחק בבלומפילד (שבת ב-17:15). סילבס ייאלץ להסתדר ללא המורחקים, המאומתים והפצועים. סירושטיין ושחר יפתחו, גם מלול ותורג'מן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר ימים סוערים מאוד שכללו עסקת טיעון דרמטית במסגרת אירועי דרבי החיפני והתפשטות קורונה בקבוצה, הפועל חיפה תתארח מחר (שבת ב-17:15) אצל בני יהודה ותקווה לשים את כל הבעיות בצד ולהעפיל לשמינית גמר גבעי המדינה.

בהפועל חיפה הודו כי הם קיוו להגלרה נוחה יותר, בטח לאור הסגל החסר איתו ייאלץ להתמודד חיים סלבס: מהמשחק בבלומפילד ייעדרו ניסו קפילוטו, גל אראל ועדן בן בסט המורחקים, נס זמיר הפצוע וכן גיא משפתי, סער פדידה, לירן סרדל ועמית סואירי שנמצאו חיוביים לקורונה.

מי ששוב הפתיע את אנשי המועדון הוא קייס גאנם, שהצליח להשלים אימון ולאחר האימון המסכם שייערך היום יוחלט אם הוא ייכלל בסגל. מי שיעמדו לרשות סילבס הם דור מלול ואלון תורג'מן. המגן והחלוץ אמנם הורחקו על ידי בית הדין, אך עונשם יחל רק לאחר סיום עונשו של קפילוטו.

קייס גאנם | מאור אלקסלסי

באשר להרכב, מיקי סירושטיין ישוב למרכז ההגנה ואילו עידן שחר הצעיר יוצב במרכז המגרש המגן לצד תומר אלטמן ורוסלן ברסקי. "אין ספק שאנחנו מגיעים בסגל חסר, אבל בגביע הכל יכול לקרות. אם ננצח, זו יכולה להיות נקודת המפנה של העונה שלנו", אמרו הבוקר בחיפה.

חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "מפעל הגביע מאוד חשוב להפועל חיפה. טעם הגביע מלפני שנתיים עדיין בטעם של השחקנים והאוהדים ואנחנו מאוד רוצים להצליח בגביע. מצפה לנו משחק קשה מול בני יהודה ונגיע עם הכלים שיש לנו ונילחם חזק בכדי לעלות שלב. זאת שנה מוזרה והרבה דברים קורים תוך כדי שבוע אימונים, אבל נגיע עם הכלים שלנו כדי לנצח את המשחק".

הרכב משוער, הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, בן והבה, מיקי סירושטיין, יהב גורפינקל, רוסלן ברסקי, עידו שחר, תומר אלטמן, חנן ממן, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן.

אלון תורג'מן | יותם רונן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי