בכר: "ניצחון אחרי שבוע לא פשוט, חולמים על זכייה בגביע"

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:2 על אום אל פאחם: "הגיעה קבוצה שנלחמה ושיחקה כדורגל. עברנו שלב וזה מה שחשוב". הסגל החסר: "הצעירים עזרו לנו". זכייה בסיום העונה: "יש עוד דרך ארוכה". דוניו: "מרגיש נהדר בחיפה"

(גודל טקסט)

בתום משחק לחוץ מאוד בהרכב חסר, מכבי חיפה עלתה הערב (שבת) לשמינית גמר גביע המדינה לאחר 1:2 על הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית, במשחק שהוכרע משער בדקה ה-90 של גודסוויי דוניו.

לאחר שריקת הסיום, המאמן ברק בכר כבר היה הרבה יותר משוחרר ואמר: "עשינו לעצמנו חיים קשים אבל בסופו של דבר זה גביע, וצריך פשוט לנצח כמאמר הקלישאה. שיחקנו מול קבוצה לא קלה שנלחמה. אום אל פאחם באה לשחק כדורגל וגם הבקיעה שער. עברנו שלב וזה מה שחשוב"

"הסגל החסר? אני מעדיף לפרגן לכל מי שהיה. הם עשו ניצחון לא פשוט אחרי השבוע שעברנו עם כל בית הדין והקורונה. טאלב טוואטחה עלה פצוע וצריך להעריך את המאמץ הזה. השחקנים הצעירים ששיתפנו היום עזרו לנו לנצח את המשחק וזה מה שחשוב. יש לנו עכשיו שבוע שלם להתאושש, לראות מי חוזר לסגל ולהתרכז בקריית שמונה. זכייה בגביע בסיום העונה? יש עוד דרך ארוכה, עברנו רק משחק אחד. כולם חולמים על התואר הזה בסיום העונה וגם אנחנו" סיכם המאמן המנצח.

בכר עם יפרח. "הצעירים עזרו לנו. כולם חולמים על הגביע בסוף העונה" | מאור אלקסלסי

דוניו, כובש שער הניצחון של הירוקים, הוסיף בסיום: "תחושה נהדרת. לא רק עבורי אלא עבור הקבוצה. הייתה יכולת טובה שלנו וזה עונג גדול. זו עבודת צוות, לא רק שלי. אני נותן את הקרדיט כולו לקבוצה. מרגיש נהדר כאן במכבי חיפה. אנחנו משחקים כדורגל טוב, יש פה קבוצה מצוינת ומאמן מצוין. ראויים לגביע בסוף העונה, אבל נלך צעד-צעד".

מן העבר השני, המאמן המפסיד מוטי איוניר סיכם: "לצערי איבדנו את הסיכוי לעשות הפתעה בשער המאוחר שספגנו שמנע הארכה. מה אני יכול להגיד? השחקנים שלי עשו מה שאפשר. נתנו, נלחמו, השתדלו. היו דקות ששיחקנו טוב, בעיקר בחצי הראשון, וזה חבל".

"ברור שבסופו של דבר הליגה זה הדבר הכי חשוב, אבל הייתה לנו הזדמנות היום – מכבי חיפה בהרכב לא הכי חזק שלה. זה לא היה רחוק, אבל זה גם לא היה קל. אנחנו לא בסכנת ירידה ממשית בליגה, אבל צריך להביא תוצאות, כדורגל הוא משחק של תוצאות ולא של יופי. צריך להתחיל להביא ניצחונות".

מוטי איוניר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי