קונטה נחת, נכנס לבידוד בדירתו ושוקל להגיע לאימוני בית"ר ירושלים

אנטואן קונטה | דני מרון

הצרפתי הגיע ארצה והתבקש לפנות את חפציו, אלא שהוא ידרוש שחוזהו יכובד ומכאן שיתאפשר לו לקחת חלק באימונים. דראפיץ' למתאוסיניו לפני עכו: "עד עכשיו ראינו אותך בתמונות, אני מחכה לך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהודחה בעונה שעברה ברבע הגמר, בית"ר ירושלים תתחיל הערב (ראשון) את המסע שלה בגביע המדינה במשחק חוץ נגד הפועל עכו. בצוות המקצועי החליטו לשים את התלונות על עייפות בצד והבהירו לשחקנים כי לא יתקבלו תירוצים במשחק.

כפי שפורסם כאן אתמול, בצוות המקצועי שוחחו עם מתאוסיניו והבהירו לו שייכלל בסגל למשחק והוא צפוי לקבל דקות ראשונות במשחק. המאמן סלובודן דראפיץ' אמר למתאוסיניו באימון: "עד עכשיו ראינו אותך בתמונות, אני מחכה לך ומצפה לראות את היכולת שכולם דיברו עליה". כזכור, מרקו יאנקוביץ' ייכלל בסגל גם כן והוא תורגל בחלק קטן של האימון בהרכב מאחר שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא. ההחלטה לגביו תתקבל רק בשעות הצהריים, כשמי שתורגלו אתמול בקישור היו עלי מוחמד, אביאל זרגרי וניקו אולסק.

במועדון לא מרוצים מסנטיאגו אוקמפוס שצפוי לעזוב בקיץ. למרות העייפות, אתמול תורגל שי קונסטנטין בהרכב ואם יהיה שינוי ברגע האחרון זה יקרה כדי ליצור חלוקת עומסים, משום שלבית"ר צפויים עוד שני משחקים נוספים עד יום ראשון – משחק השלמה בליגה נגד מכבי פתח תקוה ברביעי והפועל באר שבע בראשון, אז היא תפגוש את רוני לוי. אורי מגבו תורגל בעמדת המגן השמאלי, אך הוחלף בהמשך באורן ביטון. 

הגיע הזמן לראות אותם? מתאוסיניו ויאנקוביץ' | בית"ר ירושלים, רשמי

ומה קורה בגזרת אנטואן קונטה? כזכור, בשבוע שעבר הודיע השחקן כי בכוונתו להגיע לישראל בטיסה הראשונה וקיבל סיוע מהמועדון, אלא שאז התבקש השחקן לפנות את דירתו עם הגעתו ארצה. השחקן נחת בישראל ביום שישי, אך מכיוון שהוא מחויב בבידוד עם כניסתו לישראל הודיע כי ישהה בה בימים הקרובים.

בבית"ר עדיין לא בטוחים מה יהיה המהלך הבא של השחקן. ייתכן שלאחר חמשת ימי הבידוד, שיסתיימו ברביעי, השחקן יגיע לבית וגן וידרוש להתאמן. בבית"ר כבר הבהירו לו כי עליו לפנות את חפציו עוד השבוע, זאת כדי למנוע עימות מיותר בין הצדדים.

בתוך כך, ביוון דווח הבוקר על כך שאא"ק אתונה תנסה להשלים את רכישתו של ליוואי גרסיה. כזכור, שחקן הכנף נמכר בספטמבר האחרון, אולם משה חוגג השאיר לעצמו 40 אחוז מהזכויות על השחקן וביוון נכתב כי א.א.ק תתבקש לשלם עוד 1.5 מיליון יורו כדי לרכוש את כרטיס השחקן שלו במלואו. גרסיה כבש העונה ארבעה שערים וגם בישל חמישה בליגה היוונית והוא חתום באתונה עד 2026.

יגיע לבית וגן בהמשך השבוע? קונטה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי