בית"ר הודיעה לקונטה: פנה את הדירה, היא מיועדת לשחקן אחר

המגן שישוב לארץ בטיסה הקרובה מתכוון להגיע לבית וגן, אך לא יורשה להתאמן. בינתיים, בבית"ר דורשים שיפנה את חפציו. גורם לקראת סכנין: "לא נורמלי שמצפים שנשחק כאילו הכל רגיל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ליוותה היום את אלירן עטר לבית הדין המשמעתי בהתאחדות לכדורגל, שם הוא עמד לדין בגין הנגיחה בלאמק בנדה והורחק משני משחקים נוספים, בנוסף להרחקה האוטומטית מהמשחק נגד מכבי חיפה והוא כמובן יחסר לקבוצה מחר (חמישי החל מ-19:45, ישיר בפסורט3) אצל סכנין.

בית"ר ירושלים עומדת בפני תקופה אינטנסיבית, כי כבר ביום ראשון היא תתארח אצל הפועל עכו בגביע וברביעי היא תתארח אצל מכבי פתח תקוה. ביום ראשון שאחרי היא תתארח אצל הפועל באר שבע – כלומר, ארבעה משחקי חוץ רצופים תוך 11 ימים.

לאחר הסדרה הזאת, היא תחזור לטדי שם תשחק מול סכנין וכעבור שלושה ימים היא אמורה להתארח שוב אצל מכבי תל אביב. "לא נורמלי שמצפים שנשחק כאילו הכל רגיל. השחקנים רצו אותו דבר נגד מכבי נתניה ומכבי חיפה, אבל אלה קבוצות אחרות", אמרו בבית"ר. על פי הנתונים שפרסם המועדון, שחקני הקבוצה רצו במשחק האחרון כ-94 קילומטר, השפעה ישירה של החזרה לאימונים לאחר נגיף הקורונה שפקד את הקבוצה. מול נתניה רצה הקבוצה 95 ק"מ, הרבה פחות מהממוצע.

מאמן הקבוצה, סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "אנחנו בעיצומה של תקופה לא פשוטה, ככל שאנחנו מתקדמים יותר ויותר אנחנו רואים עד כמה קשה יהיה לעמוד בלוח המשחקים שנקבע. הפייר פליי נפגע כאן ממשית ועם כל הכבוד לרצון לסיים את הליגה לפני הפלייאוף, בריאות השחקנים והניסיון שלהם לשחק למרות הכאב והקושי, כמו גברים, קודמת להכל. כל מי שמדבר או כותב על מצב הקבוצה מוזמן להגיע לאימונים ולראות איך נראים שחקנים אחרי קורונה. המשחק מחר הוא נגד קבוצה שנמצאת בתקופה טובה אבל עם כל הקשיים שאנחנו חווים, נגיע לתת את הכל בתקווה שכמה שיותר שחקנים יהיו כשירים".

הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, אור זהבי, אופיר קריאף, אורן ביטון; תמיר עדי, אביאל זרגרי, עלי מוחמד; עידן ורד, רועי פדידה (חלאופילו פלייטר), ירדן שועה.

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בעניין אחר: כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, המגן אנטואן קונטה שלא קיבל את שכר חודש ינואר החליט להגיע לישראל בטיסה הקרובה. הטיסה תצא ביום שישי, אבל הסיבה שעומדת מאחורי הגעתו לארץ והעזרה של בית"ר ירושלים בעניין כניסתו למדינה, לא נועדה כדי ליישב את הסכסוך. בבית"ר הודיעו לקונטה כי עליו לפנות מיידית את הדירה שברשותו מכל חפציה, זאת משום שבקרוב יעבור לגור בה שחקן אחר, ככל הנראה ניקו אולסק.

קונטה מתכוון להגיע לבית וגן, אך לא יורשה להתאמן. במועדון יבהירו לשחקן כי אין בכוונתם לדאוג לו לדיור חלופי ועליו לחזור לצרפת. השחקן עצמו מתכוון לדרוש את שכר חודש ינואר ולתבוע את ההפרש בגין יתרת החוזה. לאור ההודעה על שחרור קונטה, הקפאת דיוגו ורדסקה והרחקת דגני, בית"ר עם שני בלמים טבעיים למשחק מחר בסכנין – טל בן חיים ואור זהבי. לא בטוח שהשניים יוכלו לשחק בעקבות העומס שנוצר עקב ההחלמה מהנגיף. במקרה כזה, אופיר קריאף עשוי לפתוח כבלם.

אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי