בסביבת רוקאביצה טוענים: הוא עשוי להחליט על עתידו רק בסיום העונה

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

החלוץ זכה למחמאות ממאמן נבחרת אוסטרליה והופעות במדים הלאומיים עשויות לגרור עמן הצעות מהמזרח הרחוק, אך מקורב לשחקן ציין: "רק הצעה כספית גבוהה תגרום לו לעזוב את מכבי חיפה". שרי יחזור מוקדם מהצפוי?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה שלשום (שבת), מכבי חיפה תחזור מחר לאימונים ותתחיל להתכונן למפגש עם קריית שמונה בליגה בשבת (19:45, שידור ישיר בספורט1), בו הירוקים ינסו להאריך את רצף הניצחונות שעומד על שלושה בשלב זה.

בוגדן פלאניץ' יחזור מהשעיה, אך מעבר לכך ברק בכר ייאלץ להמשיך להסתדר עם סגל חסר, כאשר דולב חזיזה, סאן מנחם ועאיד חבשי עדיין מורחקים ואילו צ'ארון שרי וניקיטה רוקאביצה שוהים בבידוד לאחר שנדבקו בקורונה.

באשר לשרי, יש לציין כי ההולנדי אינו סובל מתסמינים לנגיף ובעקבות כך עשוי לחזור מוקדם יותר, בעוד במקרה של רוקאביצה, החלוץ מתאושש גם מהקרע בשריר התאומים שממנו סבל במשחק נגד אשדוד לפני כשבועיים.

שרי. יחזור מוקדם מהצפוי? | מאור אלקסלסי

מבחינת עתידו של החלוץ עדיין לא התקבלה החלטה, כשהשיחות בינו למועדון נמשכות ובכרמל מקווים להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. השחקן עצמו אינו פוסל הישארות ומשפחתו אך מעוניינת בכך, אולם בסביבתו ציינו כי ייתכן שהוא יכריע סופית בעניין רק לקראת סיום העונה. מלך שערי ליגת העל זכה למחמאות מצד מאמן נבחרת אוסטרליה לאחרונה והוא עשוי לחזור לסגל הנבחרת, דבר שעשוי לקדם הצעות בשבילו מקבוצות במזרח הרחוק. "רק הצעה כספית גבוהה תגרום לו לעזוב את ישראל ובמקרה שלא תגיע אחת כזו, הוא יישאר במכבי חיפה", אמר מקורב לחלוץ.

בנושא אחר, אחרי שהירוקים הודיעו בשבת כי השוער ג'וש כהן קיבל אזרחות ישראלית, שחקן נוסף ששייך למועדון קיבל דרכון: מדובר בטימותי מוזי, שגדל בקבוצה מהכרמל והושאל להפועל כפר סבא העונה במטרה לצבור דקות משחק.

שחקן נוסף של המועדון שרשם היום רגע משמעותי הוא בסאם זערורה, קשר קבוצת הנוער שחתם על חוזה לארבע השנים הבאות. זערורה היה עם הקבוצה הבוגרת במחנה האימון בסרביה באוקטובר ולאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "שמח לחתום במועדון שמאמין בי והוא הבית שלי, המטרות שלי הן להצליח ולהגיע לקבוצה הבוגרת. חובת ההוכחה עליי".

בסאם זערורה | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי