רן קדוש: "המשחק מול בני יהודה יותר משמעותי מהמשחק ההוא מול מכבי חיפה"

רן קדוש | מאור אלקסלסי

שוער הפועל חיפה, שעצר את הפנדל המכריע מול הכתומים בדרך לשמינית גמר הגביע, דיבר ב-103FM וטען שהוא גדול יותר מהמשחק הזכור ביותר בקריירה שלו מול הירוקים ב-2010. וגם: הירידה של דור מלול ובני סכנין בשבת

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

רן קדוש תפס את מקומו בשער הפועל חיפה. מי שהתחיל את העונה כשוער השני הוקפץ אל בין הקורות לאחר שיסמין בוריץ' נפצע, אך מאז הבוסני כבר הספיק לחזור – אולם קדוש שומר על מקומו בינתיים לאור היכולת המצוינת. רק בשבת האחרונה הוא עצר את הפנדל המכריע בדו קרב הפנדלים מול בני יהודה בגביע, סידר לקבוצתו 4:5 בבעיטות ההכרעה אחרי 3:3 בתום 120 דקות והעלה אותה לשמינית הגמר. בראיון לתכנית הספורט של 103FM קדוש דיבר על התחרות עם בוריץ', המאבק על הפלייאוף העליון המשחק הקרוב מול בני סכנין בשבת (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט1).

האזינו לראיון המלא

קדוש נשאל האם יש סיבה ליכולת המיוחדת שלו בבלומפילד, בו גם נערך המשחק מול בני יהודה, ובו רשם את המשחק הזכור בקריירה שלו כאשר סיפק מפגן הצלות והרס למכבי חיפה אליפות במחזור הסיום של עונת 2009/10, אז עמד בשער בני יהודה. "היו לי כמה משחקים טובים בבלומפילד", אמר השוער, "אבל מבחינתי המשחק הזה יותר משמעותי מהמשחק ההוא מול מכבי חיפה".

האם הוא מרגיש שהוא תפס את מקומו כשוער הראשון: "אני בכלל לא מתעסק בזה. מה שצריך לעניין שוער זה להיות מוכן למשחק הבא. הגדרות לא מעניינות אותי".

האם הוא מאמין שהקבוצה יכולה להגיע לפלייאוף העליון: "אני חושב שכרגע, במצב שנקלענו אליו, אנחנו לא יכולים להסתכל רחוק מדי, אלא ממשחק למשחק. יש לנו עכשיו משחק מול בני סכנין שהוא מלחמת עולם. משחק על עונה שלמה. ניצחון שם יכול לתת לנו תקוות להמשך. לעומת זאת, אם חס וחלילה נעשה תוצאה לא טובה אנחנו יכולים להסתבך בקרבות התחתית ולהחיות את סכנין חזרה. מבחינתנו זו איזושהי נקודת אל חזור לעונה הזו ואנחנו מתכוננים בכל הכוח. סכנין בסך הכל חמש נקודות מאיתנו וזה משהו שיכול לעשות את ההבדל להמשך העונה מבחינתנו".

יסמין בוריץ' | מאור אלקסלסי

חוסר היציבות של הפועל חיפה לאחרונה: "אני חושב שזה שילוב של כמה דברים. היה לנו גם הרבה מאוד חוסר מזל ואיבדנו נקודות במשחקים שהיינו מאוד טובים בהם, הגיע לנו יותר ולא הצלחנו לקחת. אני משתדל להסתכל על מה שנשאר ולא על מה שהיה".

האם לדעתו קבוצתו טובה יותר משאר היריבות על הפלייאוף העליון: "שיחקנו נגד כל הקבוצות האלה, חלקן ניצחנו. גם אם לא ניצחנו נראינו לא פחות טוב אם לא יותר טוב בחלק גדול מהמשחקים. מה שעשה את ההבדל בסופו של דבר אלה הדברים שמכריעים. אי אפשר להתחמק מהתוצאות, אבל כמו שאמרתי, אנחנו מתרכזים כרגע לא במי שמעלינו ומי שמתחתינו – אלא במשחק ביום שבת".

הירידה ביכולת של חלק מהשחקנים, ביניהם דור מלול: "אני חושב שהכוח שלנו השנה הוא הקבוצתיות והביחד שלנו. בכל סיטואציה יש שחקנים שמשחקים קצת יותר טוב וקצת פחות טוב. עדיין, זה שאנחנו לא נשברים גם אם בתקופה מסוימת מישהו פחות טוב – כולנו ביחד דוחפים את הסירה ומצליחים להחזיר את עצמנו לא פעם ולא פעמיים העונה מסיטואציות לא פשוטות. אם כבר נגעת בדור מלול, שהוא חבר טוב ושחקן מצוין, אני יכול להגיד שהוא אחד משחקני המפתח שלנו בחלק ההגנתי וההתקפי. בהרבה מאוד שלבים של העונה הוא היה מצוין ואני בטוח במיליון אחוז שבמשחקים שנותרו הוא יוכיח לכולם שאין בכלל ספק שהוא אחד המגנים המובילים בארץ".

על כך שהפועל חיפה הקבוצה שספגה הכי הרבה בליגה למעט סכנין: "זו בעיה שאנחנו מנסים לעבוד עליה. בחלק מהמשחקים ייצרנו פתרונות ובלא מעט משחקים לא. זו אחת המטרות שלנו עד סוף העונה – לנסות ולצמצם את זה. למזער את הטעויות האישיות והקבוצתיות ולשמור על שער נקי, כי את השערים שלנו בדרך כלל אנחנו מבקיעים".

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי