אחרי 3:3 אדיר: הפועל חיפה ניצחה את בני יהודה בפנדלים​

הכתומים כבר עלו ליתרון בהארכה בזכות שער של זנטי, אבל גול דרמטי של בוגנים הצעיר שלח את המשחק לדו קרב מהנקודה, בו קדוש הציל את הבעיטה המכרעת של בן שמעון. אבוקסיס הודח מהמפעל בו זכה בשתי העונות האחרונות

(גודל טקסט)

סיבוב ח' בגביע המדינה המשיך הערב (שבת) עם משחק גדול כאשר הפועל חיפה ניצחה 4:5 בפנדלים את בני יהודה, זאת לאחר 3:3 מדהים בין הקבוצות בזמן החוקי והארכה. יוסי אבוקסיס הודח מהמפעל בו זכה בשתי העונות האחרונות.

השחקנים בכתום היו רחוקים חמש דקות בלבד מניצחון במשחק. עמית זנטי יצא למתפרצת קטלנית בדקה ה-104 והעניק לאבוקסיס 2:3 בהארכה, אבל שער דרמטי של איתי בוגנים בן ה-19 שלח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה, בו רן קדוש הדף את הבעיטה החמישית של רועי בן שמעון והכריע את המשחק.

פתיחת המשחק בבלמפילד הייתה די חלשה, אך לאחר כעשרים דקות הרשתות כבר זזו לאחר מהפך נפלא של החיפאים, שהסתיים בהרמה מדויקת של חנן ממן לעבר וויליאם אגאדה, שנגל לעבר קייס גאנם, שנגח משם לרשת של עומר ניראון. בשל השער שנכבש, הקצב במשחק עלה ובדקה ה-32 בני יהודה חזרה ל-1:1 בזכות שער מדהים של דן מורי, שניצל הרחקה רעה ומ-16 מטרים הפציץ את החיבורים של רן קדוש.

בן שמעון על הדשא, שחקני הפועל חיפה חוגגים | קובי אליהו

בפתיחת המחצית השנייה הכתומים גם השלימו מהפך במשחק, זאת לאחר ששי מזור הכניע פעם נוספת את קדוש לאחר שקיבל כדור נהדר מאלמוג בוזגלו. המשחק הפכפך המשיך לספק רגעים גדולים ובדקה ה-54 עידו שחר הצעיר הסתער על כדור חוזר ובבעיטה שטוחה קבע 2:2 וההכרעה עברה להארכה.

כאמור, שתי הקבוצות מצאו את הרשת בחצי השעה שנוספה. זה התחיל כשכדור קרן של הפועל חיפה הפך למתפרצת של בני יהודה, אותה זנטי סיים בקור רוח אדיר. מיד לאחר מכן, בוגנים הצעיר עלה לכר הדשא ובדקה ה-115 היה גם מי שכבש לרשת של ניראון את ה-3:3.

הדרמה כולה התנקזה לפנדלים, אך כל שמונת הבועטים הראשונים פשוט לא נכשלו. ממן, שחר, רוסלן ברסקי ואגאדה כבשו לזכות חיפה, כשמנגד זנטי, ניב זריהן, עמית כהן ועוביידה חטאב הבקיעו בצד השני. אלון תורג'מן הבקיע את הפנדל האחרון עבור האדומים-שחורים ומיד לאחר מכן הגיע הרגע של קדוש, שהדף את הבעיטה של בן שמעון וניצח את המשחק.

בוגנים הצעיר חוגג. שער דרמטי בדרך לניצחון | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי