קפטן מכבי פ"ת הוצא מהסגל לבית"ר, אבוחצירה יפתח לראשונה

אחרי שני הפסדים רצופים, המלאבסים יארחו את בית"ר למשחק השלמה בין שתי קבוצות שנאבקות על המקום בפלייאוף העליון (רביעי החל מ-19:45, ספורט1). לוזון הפתיע כשהותיר את חדידה בחוץ, דיניז ישוב

(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים בליגה, מכבי פתח תקווה תארח מחר (רביעי החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) את ביתר ירושלים למשחק השלמה מהמחזור ה-18, במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולא להסתבך במאבקים על הפלייאוף העליון.

"אנחנו חוזרים למאני טיים. רעננים, דרוכים. עבדנו על כל מה שקשור לצד ההתקפי, על שיפור הקומבינציות בהתקפה והגעה למצבים. אנחנו ממש כמהים ליישם את מה שעבדנו עליו באימונים", התייחס המאמן גיא לוזון למומנטום השלילי של קבוצתו בליגה והבצורת היחסית בהתקפה.

על היריבה אמר לוזון: "ברור לנו שביתר ירושלים היא יריבה שנאבקת איתנו על הפלייאוף העליון ונתנהג בהתאם. נצטרך לחזור לשחק את הכדורגל ששיחקנו עד לא מזמן, זו הדרך היחידה".

גיא לוזון | אודי ציטיאט

גם הקשר ארד בר דיבר לקראת המשחק: "אחרי שני הפסדים לא כל-כך נעימים בליגה, היה חשוב לנו לשנות את המומנטום בגביע. הכי חשוב שניצחנו ומפה אנחנו רוצים להמשיך בניצחונות. התאוששנו טוב מהמשחק בגביע, עשינו אימונים טובים ואנחנו מוכנים".

מבחינה מקצועית, לוזון יקבל בחזרה לסגל את הבלם הברזילאי מרקוס דיניז, שישוב לאחר קרוב לחודשיים. מי שייצא מהסגל בהחלטה שהפתיעה את השחקנים הוא הקשר והקפטן גיא חדידה. לוזון מתכנן לתת את הקרדיט בהתקפה להופעת בכורה בהרכב ליואל אבוחצירה, כאשר גם איהב אבו אלשיך וכמובן ליאל עבדה יפתחו.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, אור בלוריאן, מוחמד הינדי, אלביס סאקי, ארד בר, ארמנדו קופר, איהב אבו אלשיך, ליאל עבדה, יואל אבוחצירה.

מרכוס דיניז | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי