האוהדים שוב מחו מחוץ לביתו של אברמוב, בצ'יראי נחת

אוהדי בני יהודה מחוץ לביתו של ברק אברמוב | אודי ציטיאט

כ-100 אוהדים הפגינו מחוץ לבית של בעלי בני יהודה ונעזרו בזיקוקים. החלוץ המונטנגרי, שהצטרף לכתומים ביום האחרון של חלון ההעברות, הגיע לארץ ויצטרף לאימונים. אבוקסיס: "חייבים להתחיל לאסוף נקודות"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נחלה בשבת האחרונה אכזבה נוספת בעונה הלא פשוטה שהיא חווה, כאשר הפסידה בפנדלים 5:4 להפועל חיפה והודחה בסיבוב ח' של גביע המדינה. כל זה קרה אחרי 3:3 משוגע בתום 120 דקות, בו הכתומים הובילו פעמיים ואיבדו יתרון.

הערב (שלישי) מחאת האוהדים כנגד הבעלים ברק אברמוב חודשה. כ-100 נציגים מהקהל הכתום הגיעו מחוץ לביתו של אברמוב, שרו שירי נגדו והשתמשו בפירוטכניקה רבה.

צפו במחאה מחוץ לביתו של אברמוב

מחר הקבוצה משכונת התקווה תארח באצטדיון בלומפילד את קריית שמונה למשחק השלמה מהמחזור ה-20 עם מטרה אחת – לקטוע את הרצף השלילי שעומד על 11 משחקי ליגה ללא ניצחון. המאמן, יוסי אבוקסיס, במשחקו השלישי על הקווים מאז שחזר, יחפש ניצחון בכורה.

הבשורה החיובית מבחינת בני יהודה מגיעה מכיוונו של פאטוס בצ'יראי, אשר נחת היום סוף סוף בישראל. החלוץ המונטנגרי, אשר בחתם ביום האחרון של חלון ההעברות, נתקל בקושי יחד עם המועדון במציאות טסות וכעת הגיע לארץ ויצטרף בקרוב לאימונים.

משחקו האחרון של בצ'יראי נרשם בתחילת דצמבר, כאשר מאז ישב פעמיים על הספסל בחודש האחרון במדי ויסלה קראקוב. ב-11 הופעות העונה בסך הכל בכל המסגרות אקס מכבי נתניה לא הצליח למצוא את הרשת, ואבוקסיס ינסה להחזיר אותו ליכולת הטובה שאפיינה אותו במדי היהלומים.

פאטוס בצ'יראי
פאטוס בצ'יראי | אריאל שלום

אבוקסיס דיבר לקראת ההתמודדות מחר והתייחס לחסרונם של שלושת החיוביים לקורונה – פאדי נג'אר, ג'ורג' פוצ'יבה ופדרו קמפוס: "זה נכון שאנחנו חסרים מספר שחקנים שהתגלו כחיוביים לקורונה, אבל יש לנו סגל שחקנים מספיק טוב ועמוק בשביל לעשות את העבודה עד שהשחקנים האלה יחזרו".

"מחכה לנו מחר משחק מול קבוצה חזקה מאוד, אבל אנחנו חייבים להשאיר את הנקודות אצלנו, כי אנחנו חייבים להתחיל לאסוף נקודות על מנת לצאת מהמקום שאנחנו נמצאים בו", המשיך המאמן. "במשחק הגביע הראנו יכולת טובה, מצד אחד, אבל בשורה התחתונה התאכזבנו מהתוצאה בסיום ומההדחה בפנדלים. עכשיו אנחנו נכנסים לרצף משחקים צפוף ומאתגר. הראש שלנו כל כולו נתון למאבקים בליגה ובמטרה העיקרית – להשאיר את הקבוצה בליגת העל". 

מבחינה מקצועית, מתיאה ליואיץ' ימשיך בהרכב אחרי שסיים את עונש ההרחקה בגביע. סתיו פיניש ושי מזור ישחקו במרכז הקישור מתחת לסרבי, בזמן שניב זריהן צפוי לחזור ל-11, על אף שאבוקסיס מתלבט בנוגע לעמדות ההתקפה, כאשר גם עמית זנטי ואלמוג בוזגלו בתמונה.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, עוביידה חטאב, עמית כהן, סתיו פיניש, שי מזור, מתיאה ליואיץ', ניב זריהן (אלמוג בוזגלו), מוחמד גדיר (רועי בן שמעון).

מתיאה ליואיץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי