מאמצים גדולים להכשיר את לוסיו למשחק מול בני יהודה

בקריית שמונה מקווים שהחלוץ הברזילאי יעמוד לרשות קובי רפואה במשחק ההשלמה בלומפילד (רביעי ב-19:15). דור אלו וסמואל בראון יחזרו להרכב אחרי שנעדרו בגביע: "השחקנים צריכים לתת אקסטרה"

(גודל טקסט)

אחרי ההדחה המאכזבת מגביע המדינה, הפועל קריית שמונה תתארח מחר (רביעי ב-19:15) באצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה למשחק השלמה מהמחזור ה-20 ותקווה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות שישאיר אותה חזק במאבק על המקום בפלייאוף העליון.

קריית שמונה תגיע להתמודדות מחר מהמקום השביעי ובקבוצה מבינים כי הפסד בבלבומפילד עלול לסבך מאוד את המצב לקראת סיום העונה הסדירה, כאשר ביום שבת מצפה לקובי רפואה משחק חוץ לא פשוט מול מכבי חיפה החזקה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1).

בצפון מוטרדים בעיקר מהעומס הגדול שיש על השחקנים, שחלקם רק התאושש לאחרונה מקרונה ובקבוצה סיפרו על קושי גדול, שכאמור בא לידי ביטוי השבוע עם הפסד מאכזב לבית"ר תל אביב/בת ים בסיבוב ח' של גביע המדינה.

קובי רפואה | אריאל שלום

מבחינה מקצועית, במועדון מנסים להכשיר את לוסיו, מלך שערי הקבוצה, שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל פציעה וההחלטה לגבי שיתופו תתקבל רק מחר לפני המשחק. מי שיעמדו לרשות רפואה הם המגן דור אלו והקשר סמואל בראון שנעדרו מהגביע בגלל צבירת כרטיסים צהובים.

"לוח הזמנים משוגע והסיטואציה בכלל לא פשוטה, אבל השחקנים צריכים לתת אקסטרה כי אנחנו במאני טיים של העונה", אמרו היום בקריית שמונה והוסיפו, "אסור לנו לוותר על שום משחק, אסור שהשישייה הראשונה תברח לנו".

לוסיו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי