אבו פאני עשוי לצאת לחו"ל בקיץ: "יש לו את כל הנתונים"

הקשר עשוי לחתום על חוזה חדש במכבי חיפה ולצאת להשאלה מעבר לים, כפי שעשה בקיץ שעבר מוחמד עוואד. פלאניץ' יחזור להרכב מול קריית שמונה, ההחלטה לגבי שרי שלא סבל מתסמינים תתקבל בשישי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת משחק הליגה הקרוב מול הפועל קריית שמונה (שבת החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) ומקווה לחבר ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, שישאיר אותה שבוע נוסף בפסגת הטבלה. הירוקים ייאלצו להסתדר ללא עאיד חבשי, סאן מנחם ודולב חזיזה המורחקים, אך יקבלו בחזרה את בוגדן פלאניץ' הסרבי שריצה את עונשו במשחק הגביע ויחזור למרכז ההגנה של המאמן ברק בכר ויפתח לצדו של עופר ארד.

מי שימשיך להיעדר הוא ניקיטה רוקאביצה, מלך שערי ליגת העל, שכזכור נמצא חיובי לקורונה, סבל מתסמינים ובמקביל טרם החלים מהפציעה בשריר התאומים. צ'רון שרי, שנדבק בנגיף גם הוא, חש בטוב ורק ביום שישי יוחלט האם הוא ייכלל בסגל. להרכב ישוב גם מוחמד אבו פאני, שטרם קיבל החלטה לגבי עתידו. כזכור, בחיפה הודיעו לקשר כי הם ממשים את האופציה עליו לעונה הבאה ונמשכות השיחות בין הצדדים על הארכת ההתקשרות, כשחוזהו יסתיים בקיץ 2022.

כזכור, בתחילת העונה התעניינה באבו פאני טרבזונספור הטורקית ובסביבתו של השחקן מספרים שהוא בוחן אפשרות לצאת לחו"ל בתום העונה, כשהמתווה עשוי להיות חתימה על חוזה ארוך טווח בחיפה והשאלה – כפי שעשה בקיץ שעבר מוחמד עוואד. "למוחמד יש את כל הנתונים להצליח באירופה", טענו הבוקר מקורביו של השחקן בן ה-22 שהפך העונה לבאנקר בהרכב.

מוחמד אבו פאני , אביאל זרגרי | דני מרון

בחיפה הגיבו בקצרה להגרלת שמינית גבר המדינה, שסידרה מפגש ביתי מול מכבי פ"ת: "המטרה היא לזכות בכל התארים. אנחנו מכבדים כל יריבה, אבל כדי לזכות בגביע נצטרך לנצח את כולן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי