בבית"ר ירושלים יבחנו אפשרות להחזיר את איתי שכטר בקיץ

בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן בכיר ומבינים שהחלוץ, שרשם תקופה נהדרת בבית וגן לפני שעבר למכבי ת"א - לא ימשיך בשורות האלופה. במועדון בטוחים שלא ידרוש סכומים גבוהים כבעבר. אוקמפוס ופלייטר עשויים לעזוב בהשאלה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (רביעי) את מכבי פתח תקווה במשחק ההשלמה מהמחזור ה-18 (19:45, שידור ישיר בספורט1). הירושלמים שגברו 0:2 על הפועל עכו במסגרת הגביע לא הצליחו לנצח בשני המשחקים האחרונים בליגה ויודעים שהם חייבים נקודות כדי לא לא לתת לפלייאוף העליון לברוח להם.

מעבר להכנות למשחק ולשבוע מאתגר בכלל, בבית"ר מכוונים כבר לקיץ כשאחת ההחלטות שכבר התקבלו היא לא רק לשינוי במצבת הזרים אלא להחתמת חלוץ ישראלי בכיר. לספורט1 נודע כי בשיחות שהתנהלו בימים האחרונים עלתה האפשרות להחזיר את החלוץ איתי שכטר. השחקן שחגג שלשום את יום הולדתו ה-33 מסיים חוזה במכבי ת"א וככל הנראה לא ימשיך בשירותיה. בבית"ר מודעים לעובדה ששכטר קיצץ השנה מחוזהו המקורי על מנת להישאר באלופה והסכומים אותם ידרוש אינם גבוהים כבעבר.

שכטר כבר שיחק בקבוצה מהבירה למשך שנתיים וחצי כשהצטרף ממכבי חיפה בחורף 2016 ולמעשה החייה את הקריירה שלו מחדש. בעונת 2016/17 כבש 19 שערים בכל המסגרות ובשנה האחרונה שלו במועדון הגיע לגמר הגביע. החלוץ נמצא במעקב של קבוצות נוספות בליגת העל.

חוגג ואוהדי בית"ר. הקבוצה רוצה חלוץ בכיר לעונה הבאה |

בנוגע למצבת הזרים, במועדון מתכוונים להיפרד מסנטיאגו אוקמפוס שעשוי לעזוב בהשאלה וכמו כן בוחנים את חלאופילו פלייטר בזכוכית מגדלת. החלוץ צפוי לפתוח היום בהרכב בשל העובדה שירדן שועה סובל מפציעה קלה וזקוק למנוחה ונראה כי המשחקים הקרובים יכריעו סופית האם ימשיך בבית"ר. אחרת, עשוי החלוץ לצאת לעונה השאלה גם הוא. כזכור, בבית"ר מכוונים גם לחזרתו של מקסים גרצ'קין שמשה חוגג מתכונן להודיע עוד לפני סיום העונה על מימוש האופציה לשנתיים נוספות כך שקבוצה שתרצה את המגן תצטרך לשלם לבעלים 300 אלף יורו. בכל מקרה בבית"ר הבהירו כי המטרה היא להחזיר את המגן מהפועל חדרה ולא למכור אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי