מדמון חתם בב"ש עד 2025: "זה טבעי עבורי", רוסה לא התאמן

הקשר שעבר את כל מחלקות הנוער של המועדון וחגג אתמול 18: "מודה לאנשי המועדון על האמון". ברקת בירכה: "הוא שחקן בית שצעד אחר צעד פילס את דרכו". הברזילאי אמור להיות כשיר למשחק נגד בית"ר בניגוד לאקולטסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע עדיין לא סיימה כמובן את מטרותיה העונה אך במועדון עובדים במרץ על בניית קבוצה חזקה לשנים הבאות. יומיים לאחר שהקפטן מיגל ויטור האריך את חוזהו בשנה עד 2022, הגיע תורו של איליי מדמון שחתם בקבוצה עד 2025.

מדמון, שחגג אתמול יום הולדת 18, החל את דרכו בקבוצה ב-2014 ועבר את כל קבוצות הנוער. בעונה שעברה ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בחודש יוני נגד מכבי חיפה ומאז רשם למעלה מ-20 הופעות, כולל שלושה משחקים בשלב הבתים של הליגה האירופית. המגן אמר: "אני שמח מאוד על הארכת החוזה, זה היה צעד טבעי עבורי. אני מודה לאנשי המועדון על האמון בי".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת, בירכה: "איליי הוא שחקן בית שצעד אחר צעד פילס את דרכו לקבוצה הבוגרת. אני מאושר שהוא ממשיך איתנו לשנים הקרובות ומאוד גאה".

עוד במחזיקת הגביע: הקשר פארליי רוסה לא ערך היום אימון מלא ולא השתתף בחלק הטקטי של האימון, ככל הנראה כדי להוריד ממנו עומס. בבאר שבע מצפים שיהיה כשיר למשחק מול בית"ר ומקווים שיוכל להיות בסגל. גם איתן רצון לא התאמן היום וקיבל מנוחה. אלטון אקולטסה עדיין פצוע ולא יהיה ככל הנראה בסגל.

אלטון אקולטסה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי