מכבי תל אביב הציעה לאנריק סבוריט לחתום על חוזה חדש

לספורט1 נודע כי ראשי האלופה פנו למגן הספרדי המוערך והציעו לו להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות. האופציה על הרננדס ככל הנראה תמומש, שכטר ובלקמן צפויים לעזוב. ומה עם ייני, ריקן וקנדיל?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במקביל לניסיונות להאריך את ההתקשרות עם דור פרץ, לספורט1 נודע היום (רביעי) כי ראשי מכבי תל אביב פנו בשבוע שעבר לאנריק סבוריט והציעו למגן הספרדי לחתום על חוזה חדש לשנתיים. במועדון אמורים להיפגש בקרוב עם נציגיו של המגן, שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ.

סבוריט, שמוגדר על ידי רבים מאנשי המקצוע כאחד המגנים השמאלים הטובים בתולדות הכדורגל הישראלי ואחד הזרים הטובים בליגת העל מאז הגעתו, הצטרף למכבי תל אביב ביוני 2018 מאתלטיק בילבאו, זכה עם המועדון בשישה תארים והפך למנייה בטוחה בצד שמאל של ההגנה.

שחקן נוסף איתו מתוכננת פגישה בקרוב הוא המגן הימני מאור קנדיל, שיקבל הצעה כספית שצפויה להיות נמוכה משכרו הנוכחי שעומד על כ-250 אלף דולר לעונה. שחקנים נוספים שאמורים לקבל בקרב הצעות הם הקפטן שרן ייני, הבלם איתן טיבי ומתן בלטקסה שגם הם יסיימו חוזה.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

באשר ללואיס הרננדס, הבלם מחזיק בחוזה עד תום העונה הנוכחית, אולם למכבי יש אופציה לעונה נוספת אותה, אותה היא צפויה לממש. במקביל, במועדון ממתינים שהבעלים מיטש גולדהאר יאשר את החוזים החדשים שהוצעו לאחרונה לדור פרץ, דן גלזר, יונתן כהן ומתן חוזז.

שלושה שחקנים שמסיימים חוזה ולא קיבלו בשלב זה הצעות להאריך את ההתקשרות הם אבי ריקן, איתי שכטר וניק בלקמן. ההחלטה לגבי הקשר תתקבל רק לקראת סיום העונה, כשלגבי החלוצים מסתמן שהם לא ימשיכו במכבי, אולם חשוב לציין כי טרם התקבלה החלטה סופית.

אבי ריקן | האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי