כ-200 אוהדים הפגינו נגד משה חוגג: "לה פמיליה הם ארגון פשע"

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים |

חברי הארגון הגיעו לאצטדיון המושבה ומחו במהלך המשחק נגד מכבי פ"ת: "הוא צריך להבין שבית"ר זה הקהל, מי שלא מבין את זה נמצא בבעיה". תגובת הבעלים לא איחרה להגיע: "מנסים לקחת את המועדון כבן ערובה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים גברה הערב באצטדיון המושבה 0:1 על מכבי פתח תקווה, כמובן שעדיין ללא קהל, אבל כ-200 מאוהדי הקבוצה עשו את הדרך מהבירה במטרה למחות על התנהלות הבעלים.

כ-200 חברי "ארגון לה פמיליה" הגיעו במהלך המשחק הערב לאצטדיון המושבה, שם מחו כנגד הבעלים משה חוגג. האוהדים צעקו מחוץ לאצטדיון ונשמעו היטב בפנים, כשהמסר הוא ברור: "לא רוצים את משה חוגג בבית"ר ירושלים".

"זה רק פרומו לחזרה ליציעים", נמסר מ"לה פמיליה", "בעלים שמשחיר את הקהל האדיר הזה בכל הזדמנות לא יכול להישאר בבית"ר. בית"ר זה הקהל ומי שלא מבין את זה בבעיה!!! אנחנו נתמוך בקבוצה בכל הזדמנות כי אנחנו בית"רים אמיתיים ובית"ר מעל הכל בשבילנו. מדובר אך ורק על חוגג נטו!".

בעלי בית"ר ירושלים הגיב לאחר המשחק: "ניצחון חשוב, אבל את לה פמיליה זה לא מעניין, הם כאן בחוץ עסוקים בלקלל את אמי היקרה אז המשטרה לא נותנים לצאת…אולי הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות זה לעצור את ארגון הפשע הזה שמנסה לקחת את המועדון כבן ערובה".

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי