בקריית שמונה הודו בטעות: "ייתכן שהפסדנו שתי מטרות בשבוע"

בקבוצה מאוכזבים מהפסד נוסף, מצטערים שלא ביצעו שינויים בינואר ווחוששים ממשבר לקראת המפגש בשבת נגד מכבי חיפה, אליו לוסיו עשוי לחזור. טורה נפצע ב-1:0 לבני יהודה וייבדק

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה בהפועל קריית שמונה לאחר ה-1:0 לבני יהודה, שהיה ההפסד השני ברציפות וזאת לאחר הדחה מגביע המדינה. הקבוצה של קובי רפואה עוד הייתה בעניינים במחצית הראשונה, אבל בחצי השני מיעטה להגיע לאזור הרחבה ונאלצה להרים ידיים מול ההגנה הכתומה.

"אין ספק שהקורונה פגעה בנו ועומס המשחקים מקשה על הקבוצה. זה הפסד שעלול לעלות לנו בפלייאוף העליון וחבל שאולי הפסדנו שתי מטרות בשבוע אחד", אמרו במועדון. בקבוצה גם הזכירו שקריית שמונה היא היחידה בליגה שלא ביצעה חיזוק במהלך מועד העברות של חודש ינואר ואמרו: "זאת הייתה טעות לא להתחזק. היה צריך להעמיק את הסגל ואנחנו משלמים על זה".  

בתחילת השבוע יצאה הקבוצה למחנה אימונים מיוחד במרכז הארץ מתוך תקווה שזה יקל על השחקנים מול בית"ר תל אביב/בת ים וגם מול בני יהודה, אבל כאמור זה הסתיים עם שני הפסדים. כבר בשבת מצפה לקבוצה משחק ליגה נוסף והפעם בחוץ מול המוליכה מכבי חיפה. הקשר סאקו טורה התלונן בסיום על כאבים ברגלו וייבדק במהלך היום. רפואה מקווה שאולי החלוץ הברזילאי, לוסיו, יחלים עד שבת ויחזור לסגל לאחר שנעדר משלושת המשחקים האחרונים.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי