פדידה ייעדר נגד חדרה, אלישע לוי: "ההתקפה שלנו לא מקרטעת"

קפטן הפועל כפר סבא לא הצליח לחזור לאימונים ויחמיץ את המפגש בשבת, המאמן אמר לאוהדים בשיחה יחד עם עידן שום: "מאז שהגעתי אנחנו בקצב צבירת נקודות שהיה שם אותנו בפליאוף העליון". וגם: מדיניות הרכש

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר ההפוגה מהליגה והניצחון במשחק הגביע, הפועל כפר סבא תחזור בשבת למאבקי התחתית כשתארח את הפועל חדרה באחד המשחקים החשובים ביותר שלה העונה.

עוד לפני המשחק, הבשורות הרעות למאמן אלישע לוי מגיעות מהקפטן עומר פדידה, שלאחר שנעדר ממשחק הגביע, לא הצליח להתאמן בימים האחרונים וייעדר גם מהמפגש הקרוב. בנוסף לפדידה, החלוץ אמדו סוקונה סוחב עונש על צבירת חמישה כרטיסים צהובים וגם הוא לא ייטול חלק בהתמודדות.

מי שנמצא בספק גדול הוא המגן הימני טום שלח, שחזר אומנם לאימונים חלקיים ביומיים האחרונים, אך עדיין לא כשיר לחלוטין ומידת שיתופו במשחק תיקבע על פי שני האימונים המסכמים שייערכו היום ומחר.

פדידה. לא הצליח להתאמן השבוע | אריאל שלום

במקביל להכנות לחזרה לליגה, אתמול נערכה שיחה בין נציג הבעלים עידן שום והמאמן אלישע לוי לבין האוהדים באמצעות הפייסבוק, שם ענו השניים על מספר שאלות.

"הציפיות כרגע הן להבטיח את מקומנו בליגה. תמיד נשאף להגיע כמה שיותר גבוה, אבל כרגע זה לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר כדי שנוכל להתכונן לשנה הבאה כמו שצריך. אנחנו בסופו של דבר מנסים ליצור יציבות משנה לשנה. היציבות היא להיות בליגת העל. ככל שנתמיד ונשתפר, כולנו נרגיש את זה", התייחס עידן שום להשתלשלות האירועים בעונה הנוכחית.

הבאת שחקנים מושאלים: "המדיניות היא פשוטה. כל שחקן שנצרף בהשאלה, נרצה ליצור אופציה להשתמש בו ליותר משנה אחת. אנחנו רוצים כמה שפחות לשאול שחקנים מקבוצות אחרות, אבל תוך כדי תנועה דברים משתנים".

"אם אני מסתכל על התקופה שלי, צברנו עשר נקודות מתוך עשרים ואחת. כולנו תמיד רוצים את הכי טוב, אבל קצב כזה היה שם אותנו בפלייאוף העליון בוודאות", אמר המאמן אלישע לוי לוי במעין סיכום ביניים.  "אנחנו צריכים לעשות התאמות והקבוצה שלנו ביחד עם עוד שבע קבוצות נאבקת על המקום בליגה. צריכים להיות ערוכים לזה. זה השלב שאני מקווה שהקהל יחזור כי אני יודע את הייחודיות שלו ואנחנו צריכים את הקהל שלנו במאבקים איתנו. המאבק יהיה עד הסוף ואם נהיה ערוכים מנטלית, יש לנו סיכוי טוב להישאר. אנחנו מאמינים בכדורגל חיובי והתקפי, אבל אנחנו צריכים לעשות התאמות. יש את מכבי חיפה, מכבי ת"א וב"ש. מכל שאר הקבוצות אנחנו לא נופלים ויכולים להתמודד עם כל קבוצה".

שיחה עם האוהדים. שום ולוי | הפועל כפר סבא

על השנים הבאות: "כשקיבלתי את ההצעה, הקבוצה הייתה מתחת לקו האדום. עמדתי על זה שאני רוצה לבוא לשנה וחצי. שום דבר לא מבהיל אותי. לאמן את הפועל כפ"ס זו אחריות מאוד גדולה. עם האחריות באה הסמכות. אמרתי שברור שנעשה הכל כדי להישאר וגם בחלון ההעברות עשינו מאמצים גדולים להתחזק. הצלחנו להחליף זרים שזה לא פשוט. עשינו הכל כדי לשנות. הבאנו שלושה זרים שאני חשבתי שהקבוצה צריכה ואני מאמין שהם ייכנסו לכושר הם יעזרו לנו. אחד הדברים החשובים בינואר זה להביא שחקנים נכונים. כולם מפנטזים על שמות מפוצצים, אבל רצינו להביא שחקנים נכונים. ניתחתי את הקבוצה ורציתי להביא שחקנים שישפרו את החלק ההתקפי".

המשחק החשוב בשבת מול חדרה: "אני לא חושב שההתקפה שלנו מקרטעת. ההתקפה שלנו היא לא רק קיזיטו וסוקנה. אני מאמין שגם ברגע שג'יימי וחסאני ייכנסו לכושר, הם יעזרו לנו. עכשיו אנחנו פחות מבקיעים, אבל צריך להביא גם את השחקנים האחרים שיבקיעו. לא יהיה קל מול חדרה. אנחנו רואים שכל הקבוצות נאבקות, גם קבוצות כמו הפועל חיפה ובית"ר ירושלים שהשקיעו נאבקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי