בהפועל חיפה חוששים שסירושטיין סובל מקרע וייאלץ לעבור ניתוח

בקבוצה קיוו שהבלם יוכל לשחק נגד סכנין, אך ייתכן שהוא יושבת לפחות חודש. מנגד, משפתי חזר לאימונים אחרי שהחלים מקורונה והיום יצטרפו פדידה, סרדל ואראל. יואב כץ: "עשינו תוצאות טובות כשבאנו עם הגב לקיר"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תתארח בשבת אצל בני סכנין והאדומים ממשיכים לסבול מחוסר מזל. אתמול נודע כי הבלם מיקי סירושטיין ייעדר מהמשחק בגלל פציעה והחשש הוא שסירושטיין סובל מקרע במניסקוס שיאלץ אותו לעבור ניתוח וישבית אותו לכחודש.

בשבת, כך או אחרת, סירושטיין ייעדר והוא יהיה הבלם השני שיחמיץ את המפגש מכיוון שגם ניסו קפילוטו המורחק זכר לאירועי הדרבי עדיין לא יעמוד לרשות חיים סילבס. עם זאת, הבלם גיא משפתי חזר אתמול לאימונים לאחר שהחלים מקורונה והוא עשוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של בן והבה.

היום יחזרו לפעילות גם הקשרים לירן סרדל, סער פדידה וגל אראל שנמצאו חיוביים לקורונה. אראל ייעדר גם כן בשל הרחקתו מאירועי הדרבי, בעוד מי שיחזור מההרחקה הוא החלוץ עדן בן בסט. 

בן בסט בבית הדין. חוזר לסגל | יותם רונן

הבעלים יואב כץ מאמין בשחקניו ואמר לקראת המפגש: "אני חושב שמצפה לנו משחק קשה כאשר שתי הקבוצות באות לנצח וכל שחקן יצטרך לתת מאמץ עילאי כי נגיע בהרכב חסר. אני סומך על השחקנים כי כל פעם שבאנו עם גב אל הקיר אז ידענו לחזור עם תוצאה טובה ונקווה שזה יהיה גם הפעם". 

המאמן חיים סילבס הוסיף: "אנחנו שמחים לקבל היום בחזרה לאימונים את לירן סרדל, סער פדידה וגיא משפתי. אנחנו בודקים את הכושר הפיזי שלהם ונקווה שנוכל להשתמש בהם בשבת. אנחנו מגיעים למשחק ומבינים את חשיבות המשחק כמו כל משחק בתקופה האחרונה. זה משחק מפתח כמו כל משחק לפני החלוקה לפלייאוף. הליגה מאוד צפופה ואנחנו צריכים נקודות וצריכים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי