בית"ר ירושלים הודיעה: אנטואן קונטה שוחרר באופן רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אלי אוחנה נפגש עם הצרפתי ובישר לו על סיום העסקתו. "נתנו לך כמה הזדמנויות, אבל בחרת להתעלם ולא להגיע. לא נאפשר לך להתאמן", אמר היו"ר לשחקן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זה היה באוויר והיום (חמישי) זה הפך לרשמי. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, נפגש הערב במשרדי המועדון עם אנטואן קונטה והודיע לו על סיום העסקתו באופן רשמי. השחקן לשעבר לא יוכל להתאמן עם הקבוצה ואישור השהייה שלו בישראל יפוג בעוד מספר ימים.

במהלך הימים האחרונים פרסמנו כי קונטה מתכוון להגיע לבית וגן על מנת להיפגש עם הנהלת הקבוצה, לאחר שלא קיבל גם את משכורת חודש ינואר. אוחנה אמר לקונטה בפגישה הערב: "מבחינתי אתה לא חלק מהמועדון והסגל. נתנו לך כמה הזדמנויות, כולל טיסה לישראל. אבל בחרת להתעלם ולא להגיע. מבחינתנו הפרק הזה תם. לא נאפשר לך להתאמן".

כזכור, במועדון מימנו לו כרטיס טיסה ומלון בפרנקפורט כדי שיגיע לארוז את חפציו. גורם בבית"ר אישר לספורט1: "קונטה הגיע לארץ כדי לסיים תהליכים, לאסוף את הדברים, ואישור השהייה שלו יסתיים בעוד מספר ימים. הגעה לבית וגן? הוא יוכל להיכנס רק כדי לאסוף ציוד וללכת".

אנטואן קונטה | דני מרון

אנטואן קונטה הצטרף לבית"ר ירושלים בראשון בפברואר 2017 בהשאלה וכעבור שישה ימים ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. בתום העונה בית"ר מימשה את אופציית הרכישה בגובה חצי מיליון יורו לריימס הצרפתית.

הצרפתי שבלט לטובה הן כמגן ימני והן כבלם רשם 14 הופעות בעונת הבכורה ו-29 משחקי ליגה ב-2017/18 אז הגיע עם הקבוצה לגמר הגביע. בסך הכל יש לו 83 משחקי ליגה במועדון, 11 מהם העונה. לקונטה, שגדל בפריז סן ז'רמן, שש הופעות במדי נבחרת צרפת הצעירה.

מוני ברוש, אנטואן קונטה, אלי אוחנה
מוני ברוש, אנטואן קונטה, אלי אוחנה | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי