בנאדו: "אני חושב שבכר ניסה להכניס את עומר אצילי מוקדם מדי"

מאבק האליפות ("חיפה צריכה לזכות, יש לה סגל טוב משל מכבי ת"א והיא משחקת טוב ממנה") ומה עובר על טוואטחה ("כשאתה לא משחק כמה שנים, זה פוגע בכושר המשחק"). שחקן העבר בראיון ב-103FM

(גודל טקסט)

אחד הסמלים הגדולים של מכבי חיפה, אריק בנאדו, התראיין אתמול (חמישי) אצל גיא פלג וניסים משעל ב"קרנבל פורים" של רדיו 103FM ודיבר על מאבק האליפות, הטעות של ברק בכר, הרצון לחזור לאמן וגם שלח עקיצה לבית"ר ירושלים.

האזינו לראיון

קריירת האימון שלך התחילה טוב ואז נעצרה: "קיבלתי את מכבי חיפה במקום לפני האחרון והובלתי אותה למקום השני, אחרי זה עשינו בתים באירופה אבל הייתה עונה סבירה. זו הייתה תקופה של חילופי משמרות עם שחקנים כמו גוסטבו בוקולי ויניב קטן. באותה תקופה למכבי חיפה היה צורך להחליף כל שנה מאמן עד שהגיע מרקו בלבול ואיזן את העניינים. אחרי זה עבדתי בנבחרות, עשיתי קדנציה קצרה בבני ויהודה ובהפועל רמת גן, ואז הייתי בנוער של מכבי חיפה ובשנה וחצי האחרונות לקחתי הפסקה והתעסקתי בכל מיני דברים אישיים. אני מאוד רוצה לאמן עכשיו, אני עדיין בתחום וממשיך לעקוב. אני מאמין שבקרוב זה יגיע, בתקופת הקורונה חזר לי הרעב".

האם מכבי חיפה יכולה לזכות השנה באליפות: "אני חושב שכן, היא יכולה וצריכה. יש לה סגל טוב יותר ממכבי תל אביב והיא משחקת טוב יותר ממכבי תל אביב. הייתה לה פתיחה טובה והיא הייתה יכולה להכריע את האליפות לפני חודשיים. היו לה עליות וירידות, שלא מאפיינות קבוצה שרוצה לקחת אליפות, אבל איכשהו היא עדיין בפסגה. מה לא עובד? אני חושב שברק בכר ניסה להכניס את עומר אצילי מוקדם מדי, וזה קצת עושה לה בעיות. אפשר לשלב אותו, אבל צריך לתת לבד לדברים לקרות. מכבי חיפה שיחקה חזק עם שלושה קשרים באמצע, וזה אפילו תורם לה התקפית".

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה לא תלויה יותר מדי בניקיטה רוקאביצה, צ'רון שרי ודולב חזיזה? "אלו השחקנים הדומיננטיים, יש גם שחקני משנה שעושים עבודה טובה. קודם כל אנחנו רואים את גודסוואי דוניו שעושה עבודה מצוינת, לא ראיתי הרבה זמן חלוץ שמסיים בכזאת יעילות והחזירו גם את מוחמד עוואד. יש סגל יוצא מן הכלל למכבי חיפה. אם היא הייתה מנצחת את מכבי תל אביב היא הייתה אלופה כבר".

מה עובר על טאלב טוואטחה: "אין ספק שהוא שחקן מאוד מוכשר. הוא היה כמה שנים בחו"ל אבל לא שיחק מספיק. אם שחקן לא משחק מספיק לאורך ארבע שנים, זה פוגע בכושר המשחק שלך. עכשיו הוא הגיע לקבוצה שכבר רצה, סאן מנחם התקדם והפך לטוב מאוד, אז נהיה מאבק, הוא היה בטוח שהוא ישחק באופן קבוע, פתאום הוא רואה שיש קשיים ובכר רואה מי בכושר טוב יותר. היו לו כמה טעויות בדקות האחרונות והיה לו מעט חוסר מזל. אבל אני מאמין בו, טוואטחה הוא שחקן מאוד מוכשר".

על הקדנציה הראשונה בבית"ר ירושלים: "נהניתי מאוד שם והקהל של בית"ר תמיד אהב אותי. אני תמיד אומר שמכבי חיפה זה הבית ובית"ר זו הפילגש (צוחק)".

עדן בן בסט מול אריק בנאדו
עדן בן בסט מול אריק בנאדו | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי