רחוק מלהיגמר: נחשפה השיחה בין אוחנה לקונטה

אנטואן קונטה , אלי אוחנה | דני מרון

יו"ר הירושלמים הבהיר שלא יקבל פיצוי, הצרפתי זעם: "אם אתם רוצים שאלך, שלמו לי". בבירה המומים: "לא זוכרים התנהגות כזאת בתולדות המועדון". מקורבים: "אל תתפלאו אם יגיע לבית גן"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"אני שחקן תחת חוזה, אתם לא יכולים לשחרר אותי ככה סתם. אם אתם רוצים שאלך, שלמו לי את הכסף". כך אמר אתמול אנטואן קונטה ליו"ר המועדון אלי אוחנה בפגישה בניהם, שנערכה רגע לפני ההודעה של בית"ר על שחרורו של הבלם. 

הפגישה אתמול שהובילה לפרידה, עליה פורסם בספורט1, הגיעה לאחר יממה דרמטית. קונטה הודיע כי בכוונתו להגיע לבית וגן, מה שאכן קרה בסוף, אלא שבמועדון הבהירו לו כי עליו להביא אישור של משרד הבריאות. קונטה הבין כי המועדון הוא זה שאחראי על השגת האישור ולכן לא הייתה לו ברירה: במקום להגיע לאימון הבוקר, הוא קבע פגישה עם אלי אוחנה שהתקיימה אחר הצהריים.

קונטה לא אמר בפגישה, לפחות לא באופן מפורש, שהוא מתכוון לתבוע את המועדון. זה יקרה מיד לאחר חזרתו לצרפת. כזכור, במועדון מימנו לשחקן את המלון בפרנקפורט וגם טיסה לישראל על מנת שיגיע לארוז את חפציו, אולם השחקן שהה בבידוד. לא מן הנמנע כי למרות שקונטה מחזיק בכרטיס טיסה הוא יחליט להישאר בארץ. מקורבם לבלם אמרו אתמול: "אל תתפלאו אם תראו אותו מגיע לאימון", אך אוחנה הבהיר לו בפגישה כי הוא לא יוכל להתאמן ואסר עליו להגיע לבית וגן, פרט ליום מרוכז לאיסוף חפציו שנותרו במתחם.

אנטואן קונטה
קונטה. יגיע לבית וגן? | בית"ר ירושלים

לגבי נושא הדירה, במועדון הבהירו כי עליו לפנות את הדירה עד שאישור השהייה שלו יסתיים בשבוע הבא.
המחלוקת המשפטית כרגע היא סביב נושא הפיצוי. אוחנה אמר לקונטה בפגישה כי "אנחנו לא מתכוונים לפצות אותך", בעוד שהבלם הבהיר כי "מגיע לי את כל החוזה שלי, כולל משכורת ינואר שלא שילמתם". גורם בבית"ר אמר הלילה: "אף אחד לא חושב שהסוגייה הזאת זה תיגמר ברגע. לשני הצדדים יש טענות, אנחנו לא זוכרים בתולדות המועדון התנהגות כזאת של שחקן שקיבל כל כך הרבה הזדמנויות. אנחנו רגועים מאוד".

השחקן עצמו הבהיר כי הוא מתכוון לפנות לפיפ"א כדי שתאלץ את בית"ר לשלם לו את שכרו העונה.

הנהלת בית"ר ירושלים | אריאל שלום

צפו בניצחון של בית"ר על פתח תקווה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי