כיאל שוב נפגע באימון, ההחלטה תתקבל לפני שריקת הפתיחה

הקשר הביע את רצונו לפתוח, אך סבל מרגישות בשריר במהלך האימון המסכם וההחלטה תתקבל לפני פתיחת המשחק נגד הפועל חיפה. האסלביינק וקלי ימשיכו בהתקפה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שבוע מוזר עבר על בני סכנין. מצד אחד הקבוצה חזרה לנצח ולכבוש כשהביסה 0:3 את הפועל חדרה בגביע המדינה, אך במקביל, ירדה למקום האחרון בעקבות הניצחון של בני יהודה על קריית שמונה. בקבוצה מהמגזר מבינים כי אם הקבוצה לא תנצח את הפועל חיפה ביום שבת (14:45 בספורט1), מפלס הלחץ יעלה והמצב בתחתית יחמיר.

"מי שלא מבין את חשיבות המשחק, עדיף שלא יגיע" אמר גורם בסכנין לפני המשחק. גם המאמן ניסו אביטן נראה דרוך ואמר לשחקנים: "השגנו ניצחון משכנע מול חדרה בגביע אבל אנחנו צריכים להביא את היכולת הזאת גם לליגה ולהשיג ניצחון מול הפועל חיפה. אנחנו חייבים לנצח גם בליגה"

ככל הנראה, אביטן יבצע מספר שינויים בהרכב. המגן עלי עותמאן והקשרים ג'אבר עטאא וייזן נסאר עשויים לפתוח ב-11. כיאל הביע את רצונו לפתוח, אך באימון המסכם הבוקר, הקשר סבל שוב מרגישות בשריר, ויעבור מבחן כשירות סמוך לפתיחת המשחק. אם לא יהיה כשיר, מוחמד אבו סייד יפתח במקומו. אביטן מתלבט בין מארון גנטוס לחגי גולדנברג. צמד החלוצים הזרים, דיין קלי ונייגל האסבלינק, שכבשו שערי בכורה במשחק הגביע מול חדרה, ימשיכו לקבל את הקרדיט. הקשר סבסטיאן ולאסקס ימשיך להיעדר ואילו לוקאס ספנדלהופר ימשיך לקבל את הקרדיט בהגנה. 

בירם כיאל | בני סכנין, רשמי

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, לוקאס ספנדלהופר, מרון גנטוס (חגי גולדנברג), ייזן נסאר, בירם כיאל (מוחמד אבו סייד), עטאא גאבר, אייהב גנאיים, מוטי ברשצקי, נייגל האסבליינק ודיין קלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי