נחמיאס ייעדר, רפואה לשחקנים: "תוצאה טובה בחיפה תשכיח את הכל"

אחרי שני הפסדים, קריית שמונה תתארח אצל המוליכה (שבת החל מ-19:45, ספורט1) והמאמן דרוך: "מאמין בקבוצה שלי". מורגן יפתח במרכז ההגנה במקום הקפטן המוצהב, לוסיו יעבור מבחן כשירות

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים רצופים ושלושה משחקים בשישה ימים, כולל הדחה מאכזבת מגביע המדינה, הפועל קריית שמונה הלחוצה תתארח מחר (שבת) אצל מכבי חיפה (החל מ-19:45, שידור ישיר בספורט1) ותקווה להפתיע את מוליכת הטבלה.

בקיית שמונה התלוננו על העומס שהיה על השחקנים בשבוע האחרון וסיפרו שהכושר הגופני של השחקנים שחלו בקורונה נפגע בצורה משמעותית. "עומס כזה של משחקים קשה גם בסיטואציה רגילה, אז על אחת כמה וכמה אחרי קורונה", אמרו.

המאמן קובי רפואה ניסה לדרבן את שחקניו השבוע. אחרי ההפסד המאכזב לבני יהודה בבלומפילד, הוא ביקש מהם להרים את הראש והבהיר כי תוצאה טובה בסמי עופר תשכיח את ההפסדים האחרונים. "אנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול מוליכת הליגה שכולם רואים את היכולות והאיכויות שלה. יחד עם זאת אני מאמין בשחקנים שלי ובקבוצה שלי ונעשה את הכל כדי לצאת מהמשחק הזה עם תוצאה טובה".

עידן נחמיאס, דור אלו | אודי ציטיאט

מהסגל של קובי רפואה ייעדר מחר הקפטן המוצהב עידן נחמיאס. את מקומו במרכז ההגנה יתפוס זיו מורגן, מה שאומר שאמיר בן שמעון יפתח בצד שמאל של ההגנה. הקשר המושאל ממכבי חיפה סאקו טורה סובל מפציעה קלה ונמצא בספק. מוחמד שכר נמצא בכוננות להחליפו בהרכב במידת הצורך. לוסיו, שנעדר בתקופה האחרונה בשל פציעה, יעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

הרכב משוער, הפועל קריית שמונה: דז'יוגאס בארטקוס, דור אלו, אורי דהן, זיו מורגן, אמיר בן שמעון, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, מוחמד שכר (סאקו טורה), יוג'ין אנסה, עבדאללה חליחל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי