לוזון החליט לזעזע: עבדה מחוץ להרכב של מכבי פתח תקווה

אחרי שלושה הפסדים רצופים, המלאבסים יתארחו אצל בני יהודה (שבת ב-18:00) והמאמן מתכנן לבצע מהפכה ב-11: "זה לא עוד משחק אלא משחק העונה", אמר. בריבו ואבוחצירה יפתחו בהתקפה. דיניז בתמונה

(גודל טקסט)

לאחר שלושה הפסדים רצופים וכשהבטחת המקום בפלייאוף העליון נמצאת בסכנה גדולה, מכבי פתח תקווה תתארח מחר (שבת ב-18:00) באצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה, במטרה לחזור ליכולת שהציגה בתחילת העונה.

"מבחינתנו זה משחק עונה ולא עוד משחק", הבהיר המאמן גיא לוזון", אמנם זה משחק על שלוש נקודות, אבל אפשר לומר שזה משחק שעבורנו הוא פרשת דרכים. אנחנו בזבזנו את הקרדיט שלנו בשלושת המשחקים האחרונים ונצטרך להחזיר אותו ומהר"..

גם השוער אריק ינקו התייחס למומנטום השלילי של קבוצתו: "ברור ששלושה הפסדים רצופים זה לא נעים. אבל צריך לנסות להיות ביחד ולצאת מהמצב הזה כמה שיותר מהר. אני מאמין שנצליח לעשות את זה כבר בשבת".

אריק ינקו | אריאל שלום

מבחינה מקצועית, לוזון מתכנן זעזוע בהרכב: ליאל עבדה, השחקן המשמעותי ביותר העונה במועדון, עשוי להתחיל את המשחק על הספסל, ככל הנראה מתוך לרצון לתת לו מנוחה כאשר גם איהב אבו אלשיך ואור אינברום לא יפתחו. לוזון צפוי לעלות במערך של שני חלוצים, כאשר תאי בריבו יוצב בחוד לצידו של יואל אבוחצירה שהפגין יכולת טובה באמצע השבוע מול ביתר ירושלים.

מבחינת שאר ההרכב, לוזון הצליח לבלבל אפילו את השחקנים כאשר מלבד העובדה כי גיא חדידה יחזור לסגל וישירות להרכב ותומר לוי וירדן כהן יפתחו כמגנים, מרקוס דיניז דניאל פלשר ואור בלוריאן מתחרים על שנימקומות בהגנה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, דניאל פלשר (מרקוס דיניז), ירדן כהן, אלביס סאקי (דניאל גולאני), גיא חדידה, ארמנדו קופר, ארד בר, יואל אבוחצירה, תאי בריבו.

ליאל עבדה , אורן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי