חשש בבית"ר מפציעת דגני, שני שינויים בהרכב: אוקמפוס יפתח

הקבוצה מתכוננת למשחק בראשון מול האקס רוני לוי, שיערוך בכורה בקבוצה מבירת הנגב. הבלם נשלח לבדיקה מחשש שייעדר מספר שבועות. עטר ושועה יפתחו בחוד, זהבי בהגנה. בן חיים מחוץ לסגל. דראפיץ': "חזרנו למירוץ"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים התבשרה רק בשבוע שעבר שרוני לוי יהיה מאמנה החדש של הפועל באר שבע ומחר (ראשון) היא תפגוש אותו לראשונה כבר בהופעת הבכורה שלו. הבלם אוראל דגני לא יהיה בסגל, ובמועדון שלחו אותו לבדיקה מקיפה בעקבות הפציעה ממנה הוא סובל. החשש הוא שדגני סובל מקרע קטן בשריר הארבע ראשי וייעדר מספר שבועות. 

אור זהבי יחליף אותו כמובן במרכז ההגנה, כשגם טל בן חיים ייעדר מהמשחק בשל פציעה ולא ייכלל בסגל. ניקו אולסק ערך אתמול אימון כמעט מלא ואמור לחזור לסגל, אך יפתח כנראה על הספסל. השינוי השני בהרכב מלבד זהבי שיפתח קשור לשי קונסטנטין שיישב על הספסל. סנטיאגו אוקמפוס שאכזב לאחרונה צפוי לפתוח, בזמן שאלירן עטר וירדן שועה אמורים לשחק בהתקפה. תמיד עדי בחוץ.

סלובודאן דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "הייתה לנו משימה, מול הפועל עכו ומול מכבי פתח תקווה. מאוד רצינו לנצח שני משחקים וזה מה שעשינו. עם הניצחון על מכבי פ"ת הגענו לכיוון של הפלייאוף העליון אבל אסור לנו להפסיק. יש לנו משחק מאוד קשה ביום ראשון נגד הפועל ב"ש, שגם הם נלחמים על הנקודות האלו. אני מאוד שמח שחזרנו למרוץ לפלייאוף העליון ומקווה מאוד שגם נצליח להיות שם".

סלובודאן דראפיץ' | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

אופיר קריאף דיבר על המשחק מול מכבי פ"ת ואמר: "לפני המשחק ידענו מה החשיבות שלו. הצוות המקצועי החדיר בנו את המוטיבציה הנכונה ואת המשמעות של מה המשחק הזה יכול לגרור, לחיוב ולשלילה. אני שמח שהצלחנו לנצח. זה משהו שעבדנו עליו מאוד קשה, זה היה משחק סופר חשוב להמשך. אני שמח שלקחנו שלוש נקודות ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה".

לקראת השבוע הקרוב והמשחק בטרנר אמר קריאף: "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו שהתכוננו למשחק נגד מכבי פ"ת. אין לנו יותר מדי זמן לשמוח, יש כל שלושה ימים משחק. באר שבע קבוצה חזקה מאוד עם מאמן חדש. אני בטוח שכולם ירצו להוכיח ולרוץ ולעבוד. נצטרך לתת אקסטרה, אני בטוח שנעשה עבודה טובה".

הרכב משוער: הרכב משוער: איתמר ניצן; סנטיאגו אוקמפוס, אור זהבי, אופיר קריאף, אורן ביטון; עלי מוחמד, אביאל זרגרי, עידן ורד, מרקו ינקוביץ', אלירן עטר; ירדן שועה.

אופיר קריאף | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי