אבוקסיס בצרות: בני יהודה נכנעה 1:0 נגד מכבי פ"ת

לאחר הניצחון נגד ק"ש במחזור האחרון, הכתומים שוב חזרו לסורם עם הפסד ביתי נגד המלאבסים, אשר סיבך אותם בתחתית. חדידה נגח בפתיחה (4) את שער הניצחון, פיניש הורחק. בצ'יראי ערך בכורה

(גודל טקסט)

בני יהודה חזרה לסורה. אחרי שהצליחו להשיג ניצחון חשוב במחזור האחרון נגד קריית שמונה, הכתומים נכנעו הערב (שבת) בבלומפילד 1:0 נגד מכבי פתח תקווה, שמצדה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים רצופים.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שרק בגלל הפרש שערים לא נמצאת במקום האחרון בטבלה, קיוותה לחבר ניצחון שני ברצף כדי לעלות מעל הקו האדום, אך המשימה שלה הייתה קשה ביותר בשל העובדה ששיחקה כמעט מחצית שלמה ב-10 שחקנים, זאת בעקבות כרטיס אדום מוצדק שספג סתיו פיניש.

כאמור, מכבי פ"ת הייתה בעיצומו של משבר לאחר שהפסידה 1:0 נגד בית"ר ירושלים במשחק האחרון ולמעשה, לא כבשה שלושה משחקים ברצף. הערב היא הצליחה לקטוע את המומנטום השלישי כבר אחרי ארבע דקות של משחק, כאשר המגן תומר לוי פרץ על האגף, הרים מדויק לגיא חדידה והקפטן כבש בנגיחה נפלאה.

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | קובי אליהו

בני יהודה חסרה את מלך השערים שלה מוחמד גדיר, כמו גם מתיאה ליואיץ' הפצוע וארבעת המבודדים – ג'ורג' פוצ'יבה, יוסיף מוסא, פאדי נג'אר ופדרו קמפוס. מי שכן שיחק היום במדים הכתומים הוא פאטוס בצ'יראי, שעלה מהספסל בדקה ה-63 לבכורה המחודשת שלו בליגת העל, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו. אריק ינקו הצטיין בדקות הסיום עם רצף הצלות אדיר ושמר על רשת נקייה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי