חדרה מימשה את האופציה על מרמנטיני, גוזלן ייקנס?

במועדון הודיעו לברזילאי שיישאר גם בעונה הבאה. הנהלת הקבוצה תשוחח עם החלוץ, שזעם כשהוחלף ושבר את דגל הקרן. שביעות רצון מהניצחון השני ברציפות וה-0:1 על כפ"ס, קורצקי גער במחצית: "ככה לא נשארים בליגה"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

איזה ניצחון חשוב רשמה אתמול (שבת) הפועל חדרה על הפועל כפר סבא. הקבוצה של מנחם קורצקי גברה 0:1 יקר על הירוקים בקרב התחתית, ואנשים במועדון הגדירו את הניצחון הזה כניצחון המשמעותי ביותר של העונה. שלוש הנקודות שהחדרתים צברו חשובים לא בגלל שהם מול יריבה ישירה לתחתית, אלא גם בעיקר בגלל שהגדילו את הפער מהקו האדום לארבע נקודות לאור שאר תוצאות המחזור.

עוד לפני ההתמודדות, היועץ המקצועי של הפועל חדרה, אורן גולן, שוחח עם שחקניו ודיבר על חשיבות המשחק. "זה היה הניצחון הכי חשוב של העונה. אמנם היכולת טעונה שיפור אבל שלוש נקודות היו בגדר חובה", אמרו בקבוצה.

אחרי מחצית ראשונה חלשה, קורצקי גער בשחקנים בהפסקה ואמר להם: "לא באתם למשחק עד עכשיו. ככה לא נשארים בליגה וכדאי לכם להתעורר". מי שלקח את המילים הללו והתעורר מהר מאוד היה לירן רוטמן, שכבש שער נהדר בדקה ה-49, הכריע את המשחק וזכה לשבחים.

מנחם קורצקי | שלומי גבאי

שלום אדרי, לעומתו, שגם הוא כמו רוטמן הצטרף בינואר מבית"ר ירושלים, הצליח להכעיס את קורצקי. הקשר יצא למתפרצת לקראת שריקת הסיום והיו לו שתי אופציות מצוינות למסירה כדי להכריע את המשחק, אך הוא בחר לבעוט חלש והדבר כמעט עלה בשוויון של כפ"ס. המאמן ישוחח עם אדרי בנושא.

מעבר לכך, הנהלת חדרה מתכוונת להבהיר לשובל גוזלן שמה שקרה אתמול לא יעבור לסדר היום, ולא מן הנמנע שהחלוץ ייקנס. כזכור, השחקן כעס על כך שהוחלף בדקה ה-67 על ידי מרשל אודה ועם היציאה מהמגרש שבר את דגל הקרן.

בתוך כך, במועדון מנסים לשמור על הנכסים שלהם, והודיעו לגוסטבו מרמנטיני שהם מממשים עליו את האופציה לעונה הבאה. הקפטן מנשה זלקה ייעדר מהמפגש מול בני יהודה ביום שלישי בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, בעוד דיא לבאבידי צפוי לחזור.

שובל גוזלן | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי