שער ניצחון מדהים לרוטמן, חדרה גברה על כפר סבא והתרחקה מהקו האדום

אחרי מחצית נטולת מצבים, הקשר המושאל מבית"ר ירושלים סיפק מבצע אישי אדיר והעניק לחדרה 0:1 חשוב על כפר סבא. גוזלן הוחלף ושבר את דגל הקרן, רייכרט חמק מכרטיס אדום ברור

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגת הבורסה לניירות ערך נפתח היום (שבת) עם הניצחון של הפועל חיפה על בני סכנין, והמשיך עם קרב התחתית בין הפועל כפר סבא להפועל חדרה באצטדיון המושבה. הפועל כפר סבא הגיעה למשחק אחרי הניצחון על כפר קאסם בגביע המדינה, בעוד הפועל חדרה הגיעה לאחר הדחה כואבת והפסד 3:0 משפיל לבני סכנין.

אלישע לוי פתח בהתקפה עם קיזיטו, אור דסה ופלורנט חסאני בעוד הקפטן, עומר פדידה נעדר מהסגל. בקישור לקאו פתח לצד רייכרט. אצל האורחת, ההתקפה כללה את רוטמן, מרמנטיני וגוזלן. פלקושצ'נקו ואוסמן פתחו בקישור.

המחצית הראשונה במושבה לא סיפקה מצבים כמעט כלל, ובעיקר עבירות ומשחק שמנוהל במרכז המגרש. אך אחרי 49 דקות, הגיע השער שחיכינו לו. לירן רוטמן, המושאל מבית"ר ירושלים, קיבל את הכדור 30 מטר מהשער, חדר לרחבה כשהוא זורק מעליו את הגנת כפר סבא ושלח בעיטה אדירה ברגל ימין לפינה הקרובה. 0:1 אדיר להפועל חדרה, מבצע אישי מרהיב לקשר.

נגד אלישע לוי והפועל כפר סבא | שלומי גבאי

לאחר מכן חדרה ירדה להגנה בעוד אלישע לוי זרק את כל הכלים של כפר סבא מהספסל. כובש השער של חדרה, סבל מפציעה לכתב והוחלף ע"י שלום אדרי. באותה הדקה, מרשל אודה תפס את מקומו של שובל גוזלן, שהתפוצץ ביציאה מהמגרש, שבר את דקל הקרן וגרם לסערה על הספסל של חדרה, ולצוות האצטדיון להחליף את כל דגלי הקרן מסביב למגרש.

בדקה ה-73, בן רייכרט היה אמור לקבל כרטיס צהוב שני אחרי שהפיל את מנשה זלקה ללא כדור, אך השופט שניר לוי ריחם עליו. בדקה ה-77, רובי לבקוביץ' הציל את חדרה משער שוויון כשהדף לקרן כדור מדהים של חסאני לחיבורי השער. רגע לפני סיום, שלום אדרי היה יכול להכפיל אך בעט חלש ונעצר אצל ישראלי.

בסיום, חדרה משיגה 0:1 קטן אבל גדול, ומתרחקת באופן זמני מהקו האדום. מנגד, הפועל כפר סבא עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום כבר בסיום המחזור, אם הפועל תל אביב ובני יהודה ינצחו.

שניר לוי. ריחם על רייכרט | שלומי גבאי
גוזלן. שבר את דגל הקרן | שלומי גבאי
מנחם קורצקי. צבר 10 מ-15 נקודות ליגה | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי