אביטן פוטר מבני סכנין, פנייה רשמית נעשתה למימר

אחרי ההפסד 1:0 להפועל חיפה והמשחק השישי ברציפות ללא שער, המאמן שילם את המחיר. מרקו בלבול סירב לניסיונות לשכנעו לחזור ואקס הפועל חדרה עשוי לעמוד על הקווים כבר ביום חמישי נגד בית"ר ירושלים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אווירה קשה בבני סכנין אחרי הפסד הביתי 1:0 להפועל חיפה אתמול (שבת). ההפסד השאיר את הקבוצה במקום האחרון בטבלה, והיא סיימה משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון ויותר מכך – אפילו ללא שער זכות. לכן, גם לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום חמישי (החל מ-19:40, ישיר בספורט1), הוחלט לסיים את ההתקשרות עם המאמן ניסו אביטן, והמועדון הודיע רשמית על פיטוריו.

עוד לפני הפיטורים הרשמיית, המנכ"ל חאלד דוכי נפגש עם אביטן והשניים דיברו על מצב הקבוצה. דוכי לא הודיע למאמן על סיום דרכו, אלא ביקש להתייעץ פעם נוספת עם היו"ר מוחמד אבו יונס. מספר שעות לאחר מכן סכנין הודיעה על סיום דרכו של המאמן, וכעת מנסה להגיע להסדר עם שרון מימר. בשעות הבוקר ניסו גורמים מחוץ למועדון להעלות מועמדים פוטנציאליים נוספים, ביניהם אקס בני יהודה ניר ברקוביץ', אך רוב הנהלת הקבוצה תומכת בהגעתו של מימר.

זו לא הפעם הראשונה שבמועדון בחנו את האפשרות להיפרד מאביטן, אך אם בפעם הקודמת הדעות היו חצויות – כעת הפנימו במועדון שאין ברירה מלזעזע את המערכת ולהיפרד מהמאמן. "ניסו מאמן נהדר ומאוד מחובר לשחקנים, אבל משהו לא עובד", אמרו בסכנין. "זה נראה רע שכבשנו רק 10 שערים העונה בליגה. ההתקפה שלנו מביכה ואין פתרון".

שרון מימר. ישוב לליגת העל תוך חודש? | דני מרון

מבחינת היו"ר מוחמד אבו יונס בראש רשימת המועמדים נמצא מרקו בלבול, אלא שהאחרון סירב לחזור וגם ניסיונות רבים לשכנעו עלו בתוהו. המועמד המוביל כעת הוא כאמור מימר, שפוטר מהפועל חדרה לפני חודש בדיוק ועשוי להעביר אימון בכורה כבר מחר ולעמוד על הקווים ביום חמישי. בנוסף אליו, עלו גם שמותיהם של אופיר חיים ואייל לחמן.

אגב, לא רק אביטן קיבל ביקורת, אלא גם השחקנים. חלק מהאוהדים חיכו להם בסיום ביציאה מהאצטדיון וצעקו לעברם "אין לכם כבוד". בקבוצה אמרו: "יש כאן שחקנים שלא מבינים שהם במלחמת עולם בתחתית וכל נקודה חשובה. מילא לא כבשנו, אבל לא היינו צריכים לספוג ולפחות היינו יוצאים עם נקודה".

בירם כיאל לא שותף מכיוון שהתקבלה החלטה שלא לסכן אותו כדי שיהיה כשיר לבית"ר, זאת לאחר שהקשר ערך אימון מלא בים שישי, אך הרגיש כאבים בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי