בק"ש זועמים על השיפוט: "מכבי חיפה לא צריכה עזרה מבחוץ"

במועדון לא אהבו את ההחלטות של דניאל בר נתן בהפסד 4:2 לירוקים. ברטקוס ספג ביקורת וקבוצה חוששים שיורחק ליותר ממשחק אחד: "החלטה מטופשת". זמיר הצעיר יפתח בין הקורות מול ב"ש ברביעי, נחמיאס יחזור

(גודל טקסט)

קריית שמונה השלימה אתמול (שבת) משחק רביעי בתוך עשרה ימים וחיברה הפסד שלישי ברציפות, כאשר הפסידה 4:2 למכבי חיפה בסמי עופר. הקבוצה של קובי רפואה סיימה למעשה שבוע קריטי ושחור מבחינתה, בו הודחה מגביע המדינה על ידי בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית והתרחקה ממקום בפלייאוף העליון.

הצפוניים הפתיעו את הירוקים כאשר עלו ליתרון מוקדם, אך לאחר מכן מוליכת הטבלה ביצעה מהפך מהיר. מה שלחלוטין גמר את המשחק מבחינת ק"ש הייתה הרחקתו המוזרה של דז'יוגאס ברטקוס, שאיבד את הראש ובעט כדור על יאניק וילדסחוט וקיבל כרטיס אדום מוצדק. במועדון ביקרו את השוער הליטאי: "החלטה מטופשת, מקווים שהוא לא יורחק ליותר ממשחק אחד".

בנוסף, בק"ש זעמו על השיפוט: "לא צריך שמכבי חיפה תקבל עזרה מבחוץ. היינו במשחק והחלטה אחת הכריעה אותו ואולי גם הכריעה את העונה שלנו". כזכור, לאחר סיום ההתמודדות אמש שלח קובי רפואה ביקורת מרומזת על השופט דניאל בר נתן כאשר אמר: "יש לי היסטוריה ארוכה עם השופט הזה. בפעם האחרונה זה היה נגד מכבי ת"א, שהוא נתן להם פנדל בדקה ה-98".

דז'יוגאס ברטקוס עצבני | מאור אלקסלסי

בק"ש מקווים שהשחקנים יתאוששו במהרה, שכן כבר ביום רביעי מצפה להם משחק לא פשוט וקרב מול יריבה ישירה על הפלייאוף העליון, כאשר יארחו את הפועל באר שבע (19:45, שידור ישיר בספורט1). מי שיעלה בין הקורות יהיה שוער המשנה, נדב זמיר בן ה-20, אשר שגה אתמול בשער השלישי שספגה הקבוצה וקיבל תמיכה מאנשי המועדון.

הקפטן עידן נחמיאס, אשר נעדר אתמול בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ישוב אל מרכז ההגנה מול ב"ש. מי שחזר אמש לשחק אחרי שבועיים והוקפץ היישר אל ההרכב היה לוסיו, שגם כבש את הראשון, ובקבוצה אמרו: "אולי לוסיו ייצא לדרך חדשה ואיתו כל הקבוצה. אנחנו חייבים את השערים שלו".

נדב זמיר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי