בפ"ת הודו: "ניצחון על נתניה ואנחנו עם רגל וחצי בפלייאוף העליון"

שמחה גדולה במלאבס לאחר הניצחון על בני יהודה, מחמאות לינקו שיזכה להצעה להאריך את חוזהו: "חתום על שתיים מהצלות העונה". פרייר צפוי להתחיל להתאמן השבוע, ארויו שלא בתכניות דחה הצעה מרומניה

(גודל טקסט)

אושר גדול במכבי פתח תקווה לאחר הניצחון אתמול (שבת) 0:1 על בני יהודה, במשחק שהגדירו במועדון כצומת דרכים לפני תחילתו. בזכות הניצחון, הקבוצה של גיא לוזון עשתה צעד נוסף לעבר המקום בפלייאוף העליון והוכיחה שהיא כאן כדי להיאבק עד הסוף.

"אם ננצח את נתניה ברביעי, אנחנו נהיה רגל וחצי בפלייאוף העליון" אמרו שחקנים בקבוצה. "טוב לנו שגם נתניה וגם קריית שמונה הפסידו אתמול. לא היה משחק גדול שלנו, אבל זה היה משחק לחימה".

מי שזכה למירב המחמאות הוא השוער אריק ינקו, שבשתי הצלות גדולות לקראת הסיום סידר לקבוצתו את שלוש הנקודות. "אלה היו שתיים מהצלות העונה", החמיאו לו במועדון. ינקו חתום בפ"ת עד תום העונה, כאשר בקבוצה כבר החליטו להציע לו חוזה חדש שישאיר אותו גם בעונה הבאה במועדון וזאת גם בעקבות החיבור הטוב בינו לבין מאמן השוערים, ויקטור בוכניק.

גם הקפטן גיא חדידה, שלא נכלל בסגל במשחק מול בית"ר ירושלים, זכה למחמאות לאחר שחזר ישירות להרכב, כבש את שער הניצחון וסחט את הכרטיס האדום מקשר בני יהודה, סתיו פיניש.

זכה לשבחים. אריק ינקו מתעופף | קובי אליהו

החלוץ מורגן פרייר, שנחת בישראל ביום חמישי ועל הגעתו פורסם לראשונה בספורט1, נכנס לבידוד של חמישה ימים שבסיומם הוא יעבור בדיקת קורונה נוספת ואם יימצא שלילי, יתחיל להתאמן עם הקבוצה. ההערכות הן שפרייר יוכל להשתלב בעוד שניים או שלושה מחזורים.

במכבי פ"ת גם מקווים להיפרד בקרוב מעבדיאל ארויו, שכבר קיבל בחלון ההעברות של ינואר הצעה מוולנטרי הרומנית, אך סירב לעזוב וזאת למרות שהוא לא נמצא בתכניות. ג'וסי לופטה מחלים מפציעה ואמור לשוב בקרוב.

מי שסיכם את המשחק אמש מצד המלאבסים היה תומר לוי: "אני חושב שאחרי תקופה פחות טובה, ידענו לבוא ולקחת את הנקודות. בין אם זה יפה ובין אם לא יפה, היינו צריכים לקחת את הנקודות. זה היה ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך ואני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי