אין פשרה: הפועל ת"א סירבה לפצות את בוזגלו ולהחזירו לאימונים

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

פרסום ראשון: לאחר דיון נוסף בין הקשר לקבוצה שהתנערה מחוזהו בטענה ל"כוח עליון", הבורר עו"ד תגר הבהיר לצדדים שהוא מצפה להגיע לפשרה, אך המועדון סירב בפגישה נוספת וימתין לפסק הדין

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בקשתו של מאור בוזגלו לחזור לאלתר לאימוני הפועל תל אביב, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, נדונה הבוקר (ראשון) בדיון מיוחד בבורות אצל בורר ההתאחדות לכדורגל, עורך דין עמיאל תגר. תחילה הסתמן שהקשר הוא גם מי שייצא עם ידו על העליונה בבוררות בין הצדדים, אך כעת המועדון החליט שהוא לא מקבל את הפשרה שהוצעה.

לאחר ההסברים של אנשי הפועל תל אביב ופרקליטו של מאור בוזגלו, הבהיר הבוקר עו"ד תגר כי השאיפה שלו היא להגיע עוד היום לסיום הבוררות והוא אף הגדיל לעשות כשהבהיר כי ברצונו שהצדדים יגיעו לפשרה שבמסגרתה יפוצה מאור בוזגלו בסכום כספי, בנוסף להשבתו לאימונים באופן מיידי.

הצדדים קבעו כי תיערך שיחה נוספת בצהריים, אשר הייתה אמורה להוביל לפשרה – אך דברים השתנו. הפועל ת"א סירבה לפשרת הבורר לקבוע פיצוי כספי עבור בוזגלו ולהחזירו לאלתר לאימונים. כעת הקבוצה ממתינה לפסק הבורר, אשר יינתן בקרוב.

כזכור, הפועל ת"א הודיעה לבוזגלו בקיץ על סיום ההסכם ביניהם בטענה ל"כוח עליון", מכיוון שהתפרצות נגיף קורונה הובילה לכך שאין באפשרותה לשאת בעלויות חוזהו והוא בתגובה הגיש תביעה על סך כשני מיליון שקלים.

מאור בוזגלו (ציטוט מטוויטר) | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי