בצ'יראי עשוי לפתוח נגד חדרה, פיניש זעם על האדום ועקץ את אדלר

הקשר שהורחק בהפסד 1:0 לפ"ת כעס על כך שכאשר ספג מרפק לפניו נגד ק"ש - אותו שופט לא התערב. "12 שעות במיון ו-12 תפרים, שמיעה שנפגעה ואפשר להמשיך לשחק", כתב בטוויטר. החלוץ זכה לשבחים על יכולתו במשחק הבכורה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אחרי שקטעה רצף של 11 משחקי ליגה ללא ניצחון במחזור הקודם, בני יהודה חזרה אתמול (שבת) להפסיד, כאשר נכנעה 1:0 למכבי פתח תקווה בבלומפילד. היכולת מהמשחק הוציאה את הקבוצה משכונת התקווה עם הרבה אופטימיות, אך המצב בטבלה הפך להיות גרוע עוד יותר.

שער של גיא חדידה כבר בדקה הרביעית חתם את המשחק. בני יהודה כמעט לא הורגשה מבחינה התקפית במחצית הראשונה, אך השתפרה בשנייה. בדקה ה-54 הגיע הרגע שהצליח לעצבן את הכתומים, כאשר סתיו פיניש הורחק אחרי ששלח מרפק לא מכוון כמובן לפניו של חדידה.

יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

במועדון רתחו על הכרטיס האדום, ולא משום שהוא לא היה מוצדק, אלא היות שרק ברביעי האחרון, במשחק נגד הפועל קריית שמונה פיניש בעצמו קיבל מרפק אל פניו, דבר שגרם לו לשחק עם חבישה על ראשונה מאז, אך במשחק ההוא ה-VAR לא התערב. בשני המקרים ישב בניידת ה-VAR השופט זיו אדלר.

פיניש העצבני שלח היום ביקורת בחשבון הטוויטר שלו על כך שבמשחק הקודם בו הוא ספג מרפק בפניו לא נשלף כרטיס אדום. הקשר פרסם תמונה מחרידה של האוזן שלו מלאה בדם ורשם: ‏"12 שעות במיון , 12 תפרים, שמיעה שנפגעה באוזן ימין ואפשר להמשיך לשחק..".

הציוץ של סתיו פיניש:

גם בבני יהודה רתחו כמובן. "אני לא מבין, הוא רואה מה שהוא רוצה לראות?", רתח גורם בקבוצה על אדלר. "היה אדום, הכל בסדר, אבל צריך אחידות. אי אפשר לפרש את שני המקרים האלה בצורה אחרת. נמאס, אין מקום לטעויות וחוסר אחידות בעידן ה-VAR". החשש הוא שפיניש יורחק ליותר ממשחק אחד, שכן זהו הכרטיס האדום השני שלו העונה.

דווקא בעשרה שחקנים, בני יהודה הראתה הרבה אופי, דבר שללא ספק הכניס בה יוסי אבוקסיס מאז מונה לתפקיד. הכתומים הגיעו לכמות מצבים מכובדת והיו חייבים להשיג את השוויון, אך נתקלו ביום פשוט גדול של אריק ינקו בין הקורות של מכבי פתח תקווה. "היינו יותר טובים מהם אחרי האדום, חד וחלק. אין תירוצים של חיסרון מספרי, עם כל המצבים שהגענו היינו צריכים לפחות להשוות", אמרו במועדון.

פאטוס בצ'יראי ערך הופעת בכורה כאשר נכנס כמחליף ובמועדון היו מרוצים מהיכולת שלו והתרומה לחלק ההתקפי, שסיפק יכולת דלה אמש. במידה שאבוקסיס ירגיש שהמונטנגרי בכושר לפתוח בהרכב, הוא עתיד לעלות ב-11 מול הפועל חדרה ביום רביעי. מתיאה ליואיץ' ומוחמד גדיר צפויים להמשיך להיעדר, והתקווה היא ששלושת הנדבקים (פאדי נג'אר, פדרו קמפוס וג'ורג' פוצ'יבה) בקורונה יוכלו לחזור לעניינים עד אז.

פאטוס בצ'יראי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי