אריק ינקו יעזוב את מכבי פתח תקווה בקיץ? "הכל פתוח בפניי"

השוער שהצטיין מול בני יהודה דיבר ב-103FM: "אני מסיים את החוזה בתום העונה ונראה מה יציעו. מקווה להגיע לרמות הכי גבוהות". על המשך העונה: "זו תהיה אכזבה אם לא נגיע לפלייאוף העליון". האזינו

(גודל טקסט)

אחרי רצף של שלושה הפסדים, מכבי פתח תקווה השיגה בשבת ניצחון יקר על בני יהודה ועשתה צעד נוסף לעבר הפלייאוף העליון. מי שראוי לרוב המחמאות הוא השוער אריק ינקו שהשאיר את קבוצתו בחיים עם הצלות ענק בדקות הסיום. אתמול (ראשון) התראיין השוער בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו.

האזינו

לפני המשחק נגד בני יהודה ידעת שתהיה לך הופעה טובה: "אני מונע בעיקר מהאמונה שלי בעצמי. כמובן שכדורגל זה הכי נזיל בעולם, אבל ברגע שאתה נכנס לזון, אתה רוצה רק לעזור לקבוצה שלך להשיג נקודות. אחרי שלושה הפסדים רצופים, ניצחנו בשיניים. לפני כל משחק אני מרגיש אותו דבר, לפעמים זה עובד ולפעמים לא".

מה הרגשת אחרי הטעות שלך שעלתה בהפסד לחדרה: "ברור שזה לא נעים. אני נחשב למבוגר האחראי בקבוצה ולקחתי את האחריות גם במשחק הזה, אבל טעויות הן חלק המשחק וזה קורה לשוערים הגדולים בעולם ופה אתה נמדד, אם יש לך אופי להמשיך קדימה ולא להוריד את הראש ואני חושב שכן הצלחתי לעשות את זה".

אריק ינקו | קובי אליהו

המטרות להמשך העונה: "אני חושב שאנחנו בעמדה נוחה יחסית להעפיל לפלייאוף העליון ואם ננצח את המשחקים הבאים יש סיכוי גבוה שנהיה שם, כמובן שזה יהיה מאכזב אם לא נגיע וזאת המטרה העיקרית עכשיו".

אתה מסיים את החוזה בפתח תקווה בקיץ, תרצה להישאר: "אני לא יודע, נראה לקראת סוף העונה מה יציעו לי. אני מקווה להגיע לרמה כמה שיותר גבוהה, כמובן שהכל פתוח בפניי. אנחנו נשקול לקראת הקיץ, יש עוד מטרות העונה".

אריק ינקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי