קרע לדגני, גורם: "אם לא נהיה בפלייאוף העליון זה כישלון"

הבלם ייעדר כחודש וסיבך את הירושלמים, שקיבלו את התיקו בב"ש ברגשות מעורבים. אוחנה ולוי שוחחו בסיום, דריכות לקראת המשחק מול סכנין. וגם: בספסל חזו את עצירת הפנדל, שביעות רצון מה"טיפול האישי" בשועה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשה היה להתעלם מהתחושות בבית"ר ירושלים לפני המשחק מול הפועל באר שבע של רוני לוי. עד לא מזמן הוא הדריך את הקבוצה, קידם שחקנים כמו אביאל זרגרי ושמע ממשה חוגג שהוא ממשיך לעונה נוספת.

אתמול בבאר שבע, חוגג השאיר לפחות ל-90 דקות את המתיחות הזאת בצד. הוא ישב כהרגלו עם אלי אוחנה ביציע וראה את הקשר הצעיר שלו מצטיין במחצית הראשונה. זה לא עזר ובית"ר ירדה עם נקודה אחרי טעות של ניקו אולסק ב-1:1 ב"טרנר".

אולסק ירד לחדר ההלבשה ונראה מאוכזב מאוד בסיום. "יש רגעים כאלה בכדורגל", אמר לו שי ברדה. "אנחנו איתך בטוב וברע". בסיום המשחק אתמול נראה אלי אוחנה משוחח עם רוני לוי. השניים לחצו יד. חוגג ולוי לא שוחחו בניהם.

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

התיקו אתמול כלל לא שירת את בית"ר ירושלים. התוצאה היא סבירה ביחס ליריבה, אבל אינה מקדמת קבוצה שהגיעה לאירופה בעונה שעברה והיום, חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, אף אחד במועדון לא יכול להבטיח שתגיע אפילו לפלייאוף העליון. ביום חמישי מחכה לה מאבק מקצועי-פוליטי מול בני סכנין, בתקווה שתוכל לשמור על פער סביר מהמקום השישי, כשיישארו עוד ארבעה משחקים לסיום העונה הסדירה. גם ניצחון לא יבטיח לה את המקום השישי, משום שיום קודם תשחק נתניה מול מכבי פתח תקוה.

"הצגנו כדורגל טוב ברוב שלבי המשחק. היה אפשר להכריע אותו ולהפוך את התוצאה, אבל יכולנו גם להפסיד וטוב שזה לא קרה. אם לא ננצח את סכנין, נהיה בבעיה. הקבוצה משתפרת, אבל חייבים להגיע לפלייאוף העליון, כי אף אחד לא יזכור את השיפור ברמת הכדורגל. אם לא נגיע לשם, העונה הזאת היא כישלון", אמרו במועדון.

לחץ מסוים נרשם על הספסל עם ההכשלה של איתמר ניצן על שגיב יחזקאל שהובילה לפנדל, אבל מיד הוא התפוגג. על הספסל של בית"ר, צעקו חלק מהשחקנים "בחוץ" עוד כשז'וסואה הניח את הכדור על נקודת הפנדל. "אין מצב שאיתמר יטעה ולא יתקן", הסביר גורם בבית"ר בסיום. "הוא לקח פנדל גדול. זינק כמו ווינר, הבעיטה של ז'וסואה הייתה טובה".

ירדן שועה חוגג עם עידן ורד | דני מרון

השער של ירדן שועה היה נהדר מכל הבחינות. ראשית, הבישול של סנטיאגו אוקמפוס שסוף סוף תורם לקבוצה גם מבחינת מספרים ("בדקות הבודדות ששיחק קונסטנטין כמעט הכריע את המשחק", אמרו בבית"ר על מחליפו). שועה נכנס לכושר מעולה מאז ינואר. חמישה שערים יש לו העונה, ארבעה מתחילת החודש שעבר. אם ימשיך בקצב הזה, הוא יוכל לשבור את שיאו מעונת השיא בבני יהודה, אז כבש תשעה שערים.

למרות היכולת, שועה ירד עצבני לחדר ההלבשה ונלקח לשיחה אצל שי ברדה. "הוא חייב להתמתן ולהתבגר", אמרו בבית"ר "אצל סלובו ושי הוא יצליח כי הם נותנים לו את כל הביטחון". גם היכולת של אופיר קריאף לא נעלמה מעיניי המאמנים, ששוקלים להמשיך ולתת לו קרדיט בעיקר כבלם עד סוף העונה. מחמאות ניתנו בסיום גם למרקו יאנקוביץ' ולעידן ורד.

בנוסף לכל, אוראל דגני עבר אתמול בדיקה ובה הוא אובחן עם קרע בשריר הארבע ראשי, כך שהוא יושבת סביב חודש. מדובר במכה לא פשוטה עבור בית"ר, לאור העובדה שטל בן חיים פצוע בימים אלה וכידוע דיוגו ורדסקה ואנטואן קונטה עזבו. לאור המצב, ייתכן שאביאל זרגרי יירד לעמדת הבלם עד שדגני ישוב סביב פתיחת שלב הפלייאוף.

אוראל דגני | אריאל שלום

בית"ר ירושלים תחזור בקרוב לשולחן המשא ומתן עם שחקניה. כפי שפורסם כאן לראשונה, עידן ורד ואור זהבי קיבלו הצעה לשנה ושנתיים בהתאמה. הם צפויים לחתום עוד לפני סיום העונה כשהמטרה בחוזה של זהבי היא לקצץ את שכרו. במקביל, במועדון ממשיכים לעקוב אחר רז טוויזר לעונה הבאה. שם נוסף שעלה בפנקס הוא של דניאל שאלוי, הבן של סטפן, שמשחק בקנזס עם גדי קינדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי