השלישי שלה העונה: שרון מימר חתם לעונה וחצי בבני סכנין

אחרי אלדד שביט וניסו אביטן, הקבוצה מהמגזר הכריזה על מינויו של המאמן שפוטר לאחרונה מהפועל חדרה וינסה להשאיר את נועלת הטבלה בליגת העל. תחילה במועדון פנטזו על מרקו בלבול, אך האחרון סירב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, בני סכנין מינתה מאמן חדש, השלישי שלה העונה: אחריו שאלדד שביט התפטר וניס אביטן פוטר, שרון מימר חתם על חוזה לשנה וחצי והוא ינסה להשאיר את הקבוצה בליגה.

כשהיא במקום האחרון בטבלת ליגת העל ועם מאזן עלוב של עשרה שערי זכות בלבד ב-22 משחקים, הקבוצה מהמגזר הודיעה אתמול על סיום דרכו של אביטן בתום כארבעה וחצי חודשים בתפקיד. כזכור, אביטן מונה באמצע אוקטובר על חשבונו של אלדד שביט שהתפטר. כאמור, לנעליו של אביטן אמור נכנס כעת מימר שפוטר לאחרונה מהפועל חדרה ויהיה המאמן השלישי – ובתקווה האחרון – של המועדון הצפוני העונה.

אתמול נועד המנכ"ל חאלד דוכי עם אביטן, שהבהיר כי הוא עדיין מאמין ביכולת שלו להוציא את העגלה מהבוץ, אולם ראשי סכנין איבדו לחלוטין את המאמן במאמן. במקביל לאותה שיחה, עוד לפני שאביטן פוטר מתפקידו, החל אבו יונס לשוחח עם מועמדים להחליפו. המועמד המוביל היה מרקו בלבול, שהוגדר על ידי אנשי סכנין כ"פנטזיה", אך אקס מכבי חיפה סירב לחוזה ארוך טווח שהוצע לו על ידי אב יונס.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

לאחר מכן נפגש אבו יונס גם עם מימר, שהיה המועמד הבכיר שלו אחרי בלבול, והגיש לו הצעה רשמית, כאשר הצדדים נפגשו היום וכאמור הגיע להבנות שהבשילו לחתימה. לפני כן הוצע לקבוצה ניר ברקוביץ' ששוחח עם אבו יונס, כשגם השמות של מסאי דגו וניר לוין עלו, אולם מימר שעזב לאחרונה את הפועל חדרה היה המועמד המוביל מבחינת אנשי סכנין לאורך כל הדרך והוא יעביר אימון בכורה בהקדם ויתחיל בהכנות לקראת משחק הליגה החשוב מול בית"ר ירושלים ביום חמישי.

כידוע, סכנין לא כבשה כבר שישה משחקים ולא ניצחה מאז חודש ינואר ובמועדון סיפרו הבוקר שהפור לגבי אביטן נפל סופית לאחר המשחק האחרון מול הפועל חיפה. יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, אשר נוהג לשוחח עם חברי ההנהלה, אנשי הצוות ושחקנים לאחר משחקים, ירד מיציע הכבוד עם שריקת הסיום ומיהר לעזוב את אצטדיון דוחא. כשזה קרה, במועדון הבינו שמשהו לא תקין.

"פיטוריו של ניסו לא הפתיעו אף אחד פה, זה היה באוויר מאז ההפסד לכפר סבא לפני כשלושה שבועות. העימות בין אבו ליונס לאביטן מול השחקנים הראה עד כמה היחסים ביניהם עכורים", אמרו הבוקר בסכנין. לאחר אותה תקרית חברי ההנהלה שכנעו את אבו יונס להעניק למאמן צ'אנס נוסף, אולם לאור התוצאות האחרונות גם הם איבדו את האמון במאמן.

שרון מימר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי