מכה למכבי ת"א: אלכסנדר פשיץ' חיובי לקורונה

החלוץ הסרבי לא יוכל לעמוד לרשות ואן לוון הערב נגד מ.ס אשדוד (החל מ-20:00 בספורט1) וגם יחמיץ את המשחקים נגד הפועל חיפה ובית"ר ירושלים. איתי שכטר צפוי לפתוח במקומו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח הערב (שני, החל מ-20:00 בשידור ישיר בספורט1) את מ.ס אשדוד ולצערה מי שלא יוכל לעמוד לרשותה וגם לא בשני המשחקים הבאים נגד הפועל חיפה ביום חמישי ומול בית"ר ירושלים ביום שני הבא הוא החלוץ הסרבי, אלכסנדר פשיץ'.

מכבי תל אביב ערכה אתמול (ראשון) סבב בדיקות, לאור דרישת המנהלת שקבוצה ששבה מחו"ל תבצע שני סבבי בדיקות. עם זאת, נזכיר כי בשבוע שעבר, לפני ההמראה לקייב למשחק הגומלין נגד שחטאר דונייצק, נמצאאיש צוות חיובי וייתכן כי כך גם הסרבי נדבק בסופו של דבר.

מדובר במכה עבור מכבי ת"א, מכיוון שהיא תשחק שלושה משחקים השבוע: הערב נגד אשדוד, ביום חמישי תתארח אצל הפועל חיפה בליגה וביום שני הבא תארח את בית"ר ירושלים. פשיץ' ייעדר משלושת המשחקים הללו ומי שמתוכנן לפתוח במקומו בהרכב כבר הערב הוא איתי שכטר, שכלל לא שותף נגד שחטאר ביום חמישי במשחק ההדחה מהליגה האירופית.

כשליגת העל יצאה ל"פגרת קורונה" כפויה בינואר בעקבות הכניסה לסגר שלישי, פשיץ' סבל מפציעה קלה והוא נדבק בנגיף דווקא לאחר שהתאושש לחלוטין ונכנס לכושר טוב, כולל שער ניצחון על הפועל כפר סבא במחזור האחרון בליגה נגד הפועל כפ"ס לפני כשבועיים.

שכטר. יפתח לאור היעדרות הסרבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי