שחקנים בבית"ר עקצו: "הייתה טעות לוותר על בלם זר"

בבירה אישרו כי דגני ייעדר מעל חודש והגיבו: "העומס עליו היה גדול מדי". מאמצים להכשרת טל בן חיים למכבי ת"א. חוגג פרגן ברשתות: "למרות התיקו המאכזב סוף סוף נהניתי מהכדורגל", וגם: מדוע בוטל אימון השחרור?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הבעיות סביב עמדת הבלם בבית"ר ירושלים נמשכות. כפי שפורסם כאן מוקדם יותר, אוראל דגני התבשר הבוקר כי הוא ייעדר ארבעה שבועות, מה שמשאיר את הקבוצה של דראפיץ' וברדה ללא בלם טבעי בסגל הרחב מלבד אור זהבי.

בבית"ר אישרו את הידיעה ואמרו כי דגני צפוי להחמיץ את המשחקים עד סיום העונה הסדירה בעוד כחודש, כשגורם במועדון אמר לספורט1: "העומס על דגני היה גדול מדי, אולי היינו צריכים לתת לו לנוח עוד לפני הפציעה. הוא הקריב את עצמו בגלל פציעות של אחרים ובגלל המצב בסגל".

כזכור, בימים האחרונים התברר כי גם אופציית תמיר עדי שיכול לתפקד כבלם ירדה מהפרק לאחר שהוא נפצע בשריר הארבע ראשי וייעדר מספר שבועות. "זאת מכה לא פשוטה, אבל נסתדר עם מה שיש", אמרו בבירה, שם ינסו להכשיר את טל בן חיים למשחק הבא מול מכבי תל אביב בשני משום שקריאף, שאמור לשחק לצד זהבי, מוצהב. אם בן חיים לא יהיה כשיר, זרגרי יוסט לעמדה הזאת לאחר ששיחק בה במחזור שעבר.

טל בן חיים | ברני ארדוב

בבית"ר היה מי שאמר שההחלטה של חוגג לוותר על בלם זר בחלון ההעברות הייתה טעות. "היה זמן להחתים שחקן אחר, גם אם מישהו חשב שהזמבי לא מספיק טוב", עקץ אחד השחקנים. "אנחנו בישלנו את זה, כי בדיעבד ידעו שמקפיאים את ורדסקה וגם קונטה ישוחרר. אז איפה החשיבה קדימה? זאת הייתה טעות לוותר, כי עכשיו נצטרך לאלתר". אגב חוגג עצמו פרגן לקבוצתו ברשתות החברתיות כאשר כתב: "למרות התיקו המאכזב סוף סוף נהניתי מהכדורגל".

היום קיבלו השחקנים יום חופש ולא יתקיים אימון שחרור. בצוות המקצועי אמרו אתמול לשחקנים: "אנחנו רוצים שתתנתקו מהכל ליום אחד ותחזרו ביום שלישי בשיא המרץ. יש לנו משחק חשוב בחמישי, החופש הזה יעזור לכם לנקות את הראש אחרי תקופה לא פשוטה".

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי