אוסמן יעבור מבחן כשירות לפני בני יהודה, אברמוב בכוננות

מוחמד אוסמאן | שלומי גבאי

הניגרי של הפועל חדרה בספק למפגש מול הכתומים (שלישי, 19:00), הקשר הצעיר עשוי להחליפו. גלזר במקום זלקה המוצהב, התלבטות בעמדת המגן השמאלי. במועדון דרוכים: "הפסד לבני יהודה והניצחונות האחרונים יישכחו"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה רשמה ניצחון גדול בשבת האחרונה, כאשר גברה על הפועל כפר סבא במשחק אותו הגדירו במועדון כ'ניצחון החשוב של העונה'. למרות הכל, בקבוצה מבינים כי המאבק בתחתית טרם הסתיים, וגם ההתמודדות מחר (שלישי) מול בני יהודה היא קרב על שש נקודות.

"הפסד לבני יהודה וכולם ישכחו את הניצחונות האחרונים", אמרו בהנהלת חדרה והוסיפו: "כל שחקן מבין את חשיבות המשחק". גם המאמן מנחם קורצקי צפוי לערוך אסיפה ולדרוש מחניכיו לשמור על מחויבות בכל שלבי המשחק ולהזהיר מבני יהודה, שאמנם הפסידה למכבי פתח תקווה במחזור האחרון, אך הגיעה ללא מעט מצבים קורצים.

מבחינה מקצועית נראה כי קורצקי יבצע מספר שינויים. הראשון יהיה כפוי, כאשר הקפטן המוצהב מנשה זלקה ייעדר ותמיר גלזר צפוי לפתוח במקומו בהרכב. מוחמד אוסמן פצוע ויעבור מבחן כשירות לפני ההתמודדות. אם לא יוכל לשחק, גלעד אברמוב יחזור ל-11. התלבטות נוספת קיימת בעמדת המגן השמאלי בין עבדאללה ג'אבר למקס גרצ'קין.

גלעד אברמוב | שלומי גבאי

בינתיים, בצוות המקצועי שוחחו עם שלום אדרי זכר למהלך האחרון במשחק מול כפר סבא, בו הקשר שגה ולא מסר לתמיר גלזר בכדי לכבוש את השער השני. "שלום בחור צעיר ולמד מהטעות. הוא יתרום רבות העונה", אמרו בחדרה.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', נועם כהן, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן (גלעד אברמוב), מקסים פלקושצ'נקו, לירן רוטמן, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

מנשה זלקה, שלום אדרי | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי