הבורר קבע: מאור בוזגלו לא ישוב לאימוני הפועל תל אביב

לאחר שנפגש עם הקשר, עורך דין עמיאל תגר החליט למשוך את בקשתו: "ברגע מסויים נדמה היה כי הפערים בין הצדדים ניתנים לגישור, אך המומנטום אבד ועמדות הצדדים התרחקו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, קשר הפועל תל אביב מאור בוזגלו קיים אתמול (ראשון) דיון נוסף אצל בורר ההתאחדות לכדורגל, עורך דין עמיאל תגר, באמצעות עורכי הדין שי אליאס ורועי אלמדאי, בבקשה לחזור לאימונים לאלתר. לצערו של הקשר, הבקשה נדחתה ובשל זה אינו יגיע למתחם חודורוב.

במכתב הבורר נכתב: "השחקן הגיש בקשה להשיבו לפעילות הספורטיבית בקבוצה, לאחר שהתקופה שנקבע בהסדר דיוני שבין הצדדים בדבר השתתפותו באימוני הקבוצה, הסתיימה ביום 31.1.21. הקבוצה טוענת שאין מקום להעיתר לבקשה, מטעמים המפורטים בתגובתה לבקשת השחקן ומטעמים שהועלו במסגרת הדיון בבקשה.

ניסיתי להביא את הצדדים לכלל הסכמה בדבר השבת השחקן לפעילות ספורטיבית זאת, לאור החשיבות בשמירת כושרו הספורטיבי של השחקן ומשום שהשבתו לפעילות הייתה מצמצמת את טענתיו הכספיות ובכך מקלה על הקבוצה. במסגרת זו הסתבר שהקבוצה התנתה את הסכמתה בקליטת השחקן בשורותיה בהשגת הסדר כולל בתיק, שכן לטענתה אין זה סביר כי השחקן ישחק בקבוצה בעוד התביעה שהגיש כנגדה תלויה ועומדת. ברגע מסויים נדמה היה כי הפערים בין הצדדים ניתנים לגישור, אך המומנטום אבד ועמדות הצדדים התרחקו. לפיכך הגעתי לכלל מסקנה שאין מקום לקבל את הבקשה".

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

עוד הוסיף הבורר: "אני מקווה שהחלטתי לא תהיה סוף פסוק לעניין שיתוף השחקן בפעילות הקבוצה וכי הצדדים ישכילו לחדש ה מו"מ בניהם כדי להגיע להבנות בנושא זה, לכל הפחות. על הקבוצה לזכור כי קיים סיכון לא מבוטל מבחינתה שתביעת השחקן תתקבל ברכיבים הרלוונטיים, כך שבסופו של יום תחוייב לשאת בתשלום לשחקן (גם עבור שלושת  החודשים שנותרו עד לתום העונה) ללא קשר לוויתורה על שירותיו".

"כך תצא הקבוצה מופסדת פעמים: גם תישא בתשלומים שהתחייבה לשלם לשחקן בגין תקופה זו וגם לא תהנה מהאפשרות שיתרום לה מיכולתו. ברור שהחלטה זו מתייחסת אך ורק למימד שלחיוב הקבוצה לשתף השחקן בפעילותה הספורטיבית ואין משמעה שהשחקן לא זכה לשכר בגין תקופה זו".

תגובת עו"ד אליאס: "אנו שמחים מהחלטת הבורר שמעבירה מסר להפועל תל אביב לפיו סיכויי התביעה של מאור בוזגלו להתקבל גבוהים מאוד. הבורר אף ציין כי עמדת הפועל תל אביב לא מובנת, יש סיכוי לא מבוטל בכלל שהפועל תל אביב תשלם למאור שכר עבודה, בכל מקרה, עד לסוף העונה והתנגדותה להשבתו לקבוצה, ללא הסבר מוצדק, תחשוף אותה לשלם פיצוי כפול, בפרט שמאור הסכים לחזור בחינם. על נזק מקצועי שייגרם למאור בוזגלו תשלם הפועל תל אביב ממון רב, בשל אגו והחלטות לא מושכלות!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי