חוזז: "פחות מעניין אותנו המשחק של מכבי חיפה"

הקשר שהצטיין וכבש בניצחון על אשדוד התראיין לספורט1 בסיום: "המערך שאנחנו משחקים בו עכשיו נותן לשחקנים לבטא את היכולות שלהם". ואן לוון: "לא אכפת לי מהמחצית השנייה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השיגה הערב ניצחון גדול במאבק האליפות, כשגברה 1:3 על אחת ההפתעות הגדולות של העונה, מ.ס. אשדוד, בבלומפילד. מי שבלט מעל כולם היה מתן חוזז, שכבש מהנקודה הלבנה והיה מעורב בשני השערים, וממשיך להתבסס כג'וקר של פטריק ואן לוון, ואחד השחקנים שפרחו יותר מכולם בתקופתו.

צפו בתגובות

חוזז אמר לספורט1 בסיום: "אין ספק שהתוצאה חשובה מאוד, גם בלו"ז הצפוף שיש לנו, עד הגול שלהם שטפנו את המגרש והגענו להרבה מצבים. אני חושב שכולם יכולים להיות מרוצים מהיכולת. היו 10 דקות קצת מלחיצות, הם נתנו גול ורצו קדימה, אבל עדיין כל הכבוד לכל הקבוצה שעבדה חזק וידעה לשמור על היתרון".

קשה לחזור לאירופה ולרדוף אחרי חיפה: "לא, פחות מעניין המשחק של מכבי חיפה. יותר מעניין המשחקים שלנו, גם במשחק בשחטאר, שהיה קשה, הצגנו יכולת טובה. הגענו לפה, השגנו את הנקודות ונמשיך במרתון".

השינוי של ואן לוון: "אני חושב שגם המערך ששיחקנו בו השתנה, המערך שאנחנו משחקים בו עכשיו יותר מתאים לקבוצה ויותר נותן לשחקנים לבטא את היכולות שלהם".

ההכנה להפועל חיפה: "אין לנו הרבה זמן, אבל כמו שמתכוננים לכל משחק, עושים את ההכנה בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים ובאים לנצח"

מתן חוזז, פטריק ואן לוון | אריאל שלום

היכולת במחצית השנייה: "אין לי ממה לדאוג. בכנות לא אכפת לי מהמחצית השנייה, אכפת לי מהתוצאה. מה שעשינו בשבוע האחרון עם כמות המשחקים ששיחקנו, אני רק יכול להגיד שהם עשו עבודה פנטסטית. הם הבקיעו את השערים, הם יכלו להבקיע את הגולים מוקדם יותר כדי להקל על עצמם, אבל בסוף היום אני יכול להיות רק מרוצה מהתוצאה ומההופעה הקבוצתית. הם שיחקו כקבוצה".

לא אכפת מהיכולת בשלב הזה של העונה: "במשחק הזה לא אכפת לי. מה שאנחנו יכולים לעשות בלוח המשחקים הזה זה להמשיך לשחק כדורגל, אנחנו מנסים לשחק הכי טוב שאפשר, אבל אם זה לא מצליח ואנחנו יכולים להשיג את התוצאה כמו היום, אז אנחנו גם מרוצים. ובעוד יומיים אנחנו צריכים לשחק שוב".

ניצחון של אופי: "אני מסכים. השחקנים הראו הרבה אופי בכל המשחקים כי הם רוצים להשיג משהו, והם מבינים את זה, ואנחנו מבינים בצוות האימון שלא תמיד הם ישחקו את הכדורגל הכי טוב שאפשר".

נגד יריבות אחרות היכולת במחצית השנייה לא תספיק: "במחצית הראשונה היינו יכולים להבקיע יותר משער אחד. אני מקווה שיהיה לנו את ההזדמנויות ונשחק מסודר".

פטריק ואן לוון, רן בן שמעון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי