קלינגר דרוך: "מכבי חיפה – משחק העונה". גוטליב צפוי להיעדר

המאמן לקראת המשחק מול הירוקים: "חסרים לנו שישה-שבעה שחקנים, אבל נתגבר על ידי רוח לחימה וכדורגל אמביציוזי". דוידה: "אולי המשחק הכי קשה בליגה". וגם: עתידו של לידור כהן וההרכב המשוער

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאז השינוי הגדול שעשתה בחלון ההעברות של ינואר, הפועל תל אביב של ניר קלינגר רשמה שבעה משחקים ללא הפסד כשביום שבת גברה 0:1 על מכבי נתניה. למרות זאת, האדומים מדורגים קרוב-קרוב לקו האדום – במקום ה-11 במרחק שלוש נקודות בלבד מהאזור המסוכן. בקבוצה ירצו להמשיך את רצף התוצאות הטובות כשיארחו מחר (רביעי) את המוליכה מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד (ב-20:45).

בקבוצה יודעים שעד לסיום העונה הסדירה מצפים משחקים לא קלים בלבד – הפועל באר שבע, בני סכנין ואז הדרבי נגד מכבי תל אביב. לצד זה, במועדון שיבחו את האנרגיות של השחקנים: "האימונים מאוד ממוקדים, השחקנים מלאי תשוקה כמו בתחילת הקריירה. דן איינבינדר סוחף את כולם ומתאמן למרות הכאבים. הקבוצה מחוברת ומלאת רצון להצליח. דן מתאמן עם כאבים ואינו מוותר. כולם צריכים לתת הכל נגד מכבי חיפה – זה מעבר לגמר גביע".

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "בעקבות התקופה שבה אנחנו נמצאים והרוח שיש בקבוצה, אנחנו אופטימיים בנוגע להמשך. ברור שמצפה לנו משחק סופר קשה, אבל אנחנו מסתכלים קודם כל על עצמנו ורוצים לייצר את הכדורגל שאנחנו מנסים לשחק לאחרונה. נכון, אנחנו סובלים מהיעדרויות לא מעטות, אבל כמו במשחקים הקודמים, אנחנו נתגבר על ידי רוח לחימה וכדורגל אמביציוזי של השחקנים שיפתחו מחר".

ניר קלינגר | דני מרון

קלינגר המשיך: "מגיעה לשחקנים מילה טובה על המאמץ, על המוטיבציה וכן על הרצון לתת מעצמם. שחקנים שכואב להם משחקים יותר כי חסרים לנו שישה-שבעה שחקנים, אבל הם מקבלים את זה בצורה טובה ואני מפרגן להם על כך באספות שלנו וגם דרך התקשורת. מעבר לזה, אנחנו מגדירים את המשחק מחר כמשחק העונה וכך אנחנו מתייחסים אליו. מחר נסיים את ההכנות ונגיע הכי מוכנים שאפשר מבחינה פיזית ומנטלית".

אושר דוידה הצעיר הוסיף: "אנחנו מגיעים מחר למשחק קשה מאוד, אולי הכי קשה שיש. אני חושב שמכבי חיפה נמצאת במומנטום טוב ויש להם את הכבוד שלהם העונה, אבל גם אנחנו במומנטום חיובי ולנו יש את הכבוד לנו. אנחנו באם הכי מוכנים שיש. אני חושב שהדבר היחיד שיהיה חסר מחר זה הקהל שלא נמצא איתנו כבר שנה והוא ממש חסר לנו. אני מאמין ומקווה שלקראת הפלייאוף לפחות חלק מהקהל יחזור ויהיה איתנו ויעזור לנו. הצוות הכין אותנו ברמה הכי טובה שאפשר, יהיה משחק טוב עם קצב טוב ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח".

ארבעת השחקנים שחלו בקורונה – עמנואל בואטנג, רז שלמה, שי אייזן ואופק ביטון ייעדרו גם מהמשחק מחר. בקבוצה קיוו לחדשות טובות מכיוונו של אדי גוטליב שסובל מפציעה במפשעה, אך האחרון לא נטל חלק באימון ומסתמן שהוא לא ייכלל בסגל, כשההחלטה הסופית תתקבל מחר בתיאום עם הצוות הרפואי. בהנחה שגוטליב אכן לא יהיה כשיר, איאד אבו עביד יפתח במרכז ההגנה לצד סיאנדה קולו.

אושר דוידה
אושר דוידה | דני מרון

פרט לכך המאמן מתלבט לגבי החוד – ייתכן שגיל יצחק יחליף את שלומי אזולאי שהיה מתוסכל נגד מכבי נתניה ולא אהב את החלפתו. בקבוצה שמו דגש על ההצטרפות של מוחמד אבו פאני ונטע לביא מהגל השני ויודעים שהמפתח לעצור את מכבי חיפה טמון במרכז השדה.

בנושא אחר, בקבוצה רוצים להאריך את חוזהו של לידור כהן שהתעקש כזכור לחתום רק עד תום העונה. קשר הכנף השתלב היטב בקבוצה אך מאמין כי בקיץ יוכל לנסות שוב את מזלו באירופה כשיהיה לו את כרטיס השחקן שלו ביד. בקבוצה שבעי רצון מיכולתו ומתכוונים להציע לו חוזה לעוד שנתיים מחשש שיגיע לקבוצה אחרת בישראל.

הרכב המשוער: ארנסטס שטקוס , בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, שי אליאס, עומרי אלטמן, אושר דוידה, לידור כהן, שלומי אזולאי (גיל יצחק).

לידור כהן חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי