פלאניץ' לקראת הפועל תל אביב: "הביקורת שספגתי הייתה במקום"

הבלם דיבר לקראת המשחק החשוב נגד האדומים ברביעי והתייחס להתאקלמות שלו בישראל: "לא מתחרט שהגעתי, כבר לא יכול לחכות לפגוש את הקהל". שרי עשוי לחזור במקום וילדסחוט, רוקאביצה ייעדר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן מחר מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד (20:45). כזכור, בסיבוב הראשון הירוקים גברו על האדומים 0:1 משער של ניקיטה רוקאביצה, במשחק בו שתי הקבוצות הרבו להחמיץ ממצבים קורצים.

בכרמל מבינים כי הפועל תל אביב היא קבוצה שונה לחלוטין מאשר זו שהגיעה לסמי עופר בסיבוב הראשון. כידוע, האדומים לא נוצחו מאז הגעת שחקני הרכש החדשים בינואר, כמעט חודשיים, ובמאזנם שמונה משחקים ללא הפסד בגל המסגרות (ארבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

לקראת המשחק אמר המאמן ברק בכר: "הפועל תל אביב זו לא אותה קבוצה ששיחקנו מולה בסיבוב הראשון, היא התחזקה בשחקנים משמעותיים ובעלי ניסיון ולא בכדי הם לא נוצחו שבעה משחקים ונראים הרבה יותר טוב. זה יהיה משחק לא קל ונעשה הכל כדי לנצח. אני סומך על הסגל שלי ויודע שבכל משחק השחקנים שעולים מוכיחים לי ולצוות עד כמה הם ראויים להיות חלק מהסגל, בעיקר שחקני הבית שמשתלבים יפה, עובדים קשה ומקבלים ויקבלו עוד דקות משחק".

צ'רון שרי | מאור אלקסלסי

בכר צפוי להחזיר ל-11 את סאן מנחם, שסיים לרצות עונש הרחקה בן שני משחקים ויתפוס את מקומו של טאלב טוואטחה בצד שמאל של ההגנה. המאמן טרם החליט סופית, אך נראה כי גם צ'רון שרי שהחלים מקורונה ועלה מהספסל נגד ק"ש ישוב להרכב על חשבון יאניק וילדחסוט.

מי שישוב לסגל הוא יובל אשכנזי שהחלים מפציעה ארוכה. לעומתו, ניקיטה רוקאביצה יישאר בחוץ. כידוע, החלוץ ייצא בלילה שבין שלישי לרביעי מבידוד לאחר שחלה קורונה וסבל מתסמינים ולא התאמן בצרה מלאה. הוא עשוי לשוב לסגל בשבת נגד מכבי פ"ת. עאיד חשבי ודולב חזיזה המורחקים ימשיכו להיעדר.

למסיבת העיתונאים התייצב הבלם בוגדן פלאניץ', שהתייחס לתקופה הפחות טובה שלו בתחילת העונה: "ביקורת היא חלק מהכדורגל, כמובן שאף פעם אתה לא מרגיש נוח לגבי זה, אבל ככל שאתה מקבל את זה יותר מהר וממשיך הלאה, ככה יותר טוב. הביקורת הייתה במקום וזה הגיע לי בעקבות היכולת שהצגתי".

בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

פלאניץ' נשאל האם מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בישראל והשיב: "בסוף העונה הטבלה תיתן את התשובה". הסרבי התייחס לקהל של מכבי חיפה, אותו טרם פגש: "שמעתי הרבה דברים נהדרים על הקהל שלנו. אני מגיע ממדינה שבה יש אוהדים מדהימים אז זה לא כזה פשוט להרשים אותי, אבל כשראיתי וידאו מכמה משחקים, ממש התרשמתי מהקהל שלנו. אני כבר לא יכול לחכות לפגוש אותם בסמי עופר".

הרמה בישראל לעומת הליגות בהן שיחק: "מאוד דומה לכדורגל בליגות בהן שיחקתי. למרות שהקבוצות הכביכול קטנות כאן בישראל הן יותר טובות. אין משחקים קלים, במיוחד בחוץ. האם אני הבלם הטוב בישראל? זו לא שאלה שאני צריך לענות עליה".

מדוע הגיע למכבי חיפה: "האנשים, בייחוד ברק בכר, שמרו איתי על קשר רציף. הבנתי שמאוד רוצים אותי כבר מהשיחה הראשונה. כשהגעתי, כולם ללא יוצא מן הכלל קיבלו אותי כאילו אני חלק מהמשפחה ואני ממש מודה על זה. כל אוהד שפגשתי, השחקנים, הצוות ואנשים שפשתי בעיר, כולם נתנו לי להרגיש בבית. אני יכול לומר שאני לא מתחרט שהגעתי".

בינתיים, במכבי חיפה עוקבים בדריכות אחר ההתפתחויות בין מנהלת הליגה למשרד הבריאות בנושא חזרת הקהל למגרשים. "הקהל שלנו חסר מאוד, במיוחד בעונה כזו", הבהירו בחיפה, "כולנו מקווים שבקרוב נוכל לראות אוהדים ירוקים ממלאים את יציעי סמי עופר". כזכור, בכרמל ביצעו במשחק הליגה האחרון פיילוט שאמור לסייע מאוד אם וכאשר יוחזרו האוהדים.

אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה | דני מרון

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, חוסה רודריגס, צ'רון שרי, עומר אצילי, דוניו גודסוואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי