כלפון ופרנקל פנו לפרויקטור שוב: אשר הכנסת שליש מתכולת האצטדיון

אוהדי בית"ר ירושלים , מכבי חיפה
אוהדי בית"ר ירושלים, מכבי חיפה | דני מרון , מאור אלקסלסי

יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ובכדורסל ביקשו מפרופסור אש שיקבל את פיילוט החזרה למגרשים (שנדחה לאחרונה) במהירות ויתייחס לכל יציע כאל "אירוע בפני עצמו". עוד הבהירו: "כולם משתוקקים בחלוף שנה לחזרת האוהדים"

(גודל טקסט)

כבר שנה שלמה אין קהל בספורט הישראלי. בשבועות האחרונים נערכו מספר שיחות בין יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל ארז כלפון וכן ויו"ר מנהלת הליגה בכדורסל שמואל פרנקל, לבין משרד הבריאות שהתנגד למתווה. הבוקר (שלישי) הגישו שוב השניים מתווה לחזרת הקהל לאצטדיוני הכדורגל. גולת הכותרת: הפרויקטור נחמן אש התבקש לאשר פיילוט כניסה של שליש מתכולת כל אחד מיציעי האצטדיון\אולם.

במכתב ביקשו ראשי ההתאחדויות להתייחס לכלל יציע "כאל אירוע בפני עצמו", כלומר שהמגבלות הכמותיות תחולנה בנפרד ביחס לכל יציע. עוד נאמר: "לכל יציע שערים מתוחכמים, כניסות נפרדות, הפרדות מלאות בתוך היציע אל מול יציעים אחרים, שירותים נפרדים (גברים, נשים ונכים), מזנונים נפרדים, יציאות חירום וכן יציאות רגילות נפרדות וכדומה. "כל יציע בכל אצטדיון או אולם מכיל כמות שונה של מקומות ישיבה וכך התכולה תהיה תמיד ביחס לגודלו של האצטדיון", נכתב.

במכתב ציינו כי משטרת ישראל תומכת אף היא במתווה שהינו מורכב, נדרש זמן היערכות משמעותי וגדול מהמשחק הרגיל ולכן התבקש אש לקבל את החלטתו בהקדם כדי שהקבוצות, האצטדיונים\האולמות וכל הנוגעים בדבר ייערכו מבעוד מועד.

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

"האוהדים הם לב ליבה של החוויה הספורטיבית בכדורגל המקצועני; הציבור, הקהל, השחקנים והקבוצות, כולם משתוקקים בחלוף שנה שלמה – לשוב ולקיים את חגיגת הספורט וחזרתם היא צו השעה". המכתב מסתיים במילים הבאות: "אנו בטוחים כי כשם שהבטחת תעשה את כל הדרוש לשם חידוש הספורט המקצועני בישראל – בצורה אחראית, מבוקרת ומדודה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי