רפואה: "הוכחנו שאנחנו חזקים", הופמייסטר צפוי לפתוח נגד ב"ש

בקבוצה הצפונית רוצים לקטוע את הרצף השלילי נגד הדרומיים (20:00, ספורט1). המאמן: "זו הזדמנות אחרונה להיצמד למאבק על הפלייאוף העליון". כל בדיקות הקורונה יצאו שליליות. זמיר יפתח בשער, נחמיאס ישוב להגנה

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה חששו ששחקנים נוספים נדבקו בקורונה לאחר שאריאל שרצקי, נכדו של הבעלים, אובחן כחיובי. החשש הוסר הבוקר (שלישי) כששאר השחקנים יצאו שליליים. שרצקי לא היה בסגל למשחק הליגה האחרון נגד מכבי חיפה שהסתיים בהפסד 4:2 ועדיין במועדון נקטו באמצעי זהירות כאשר רוב שחקני הסגל כבר החלימו מקורונה ואחרים חוסנו בשתי מנות חיסון.

הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הקשה מחר (רביעי) נגד הפועל באר שבע (20:00, שידור ישיר בספורט1) בתקווה לעצור את רצף שלושת ההפסדים הרצופים של הקבוצה (שניים בליגה ואחד בגביע). במועדון חוששים שהפסד נוסף ירחיק את הקבוצה משמעותית מהפלייאוף העליון. בינתיים ק"ש מדורגת תשיעית במרחק שתי נקודות ממכבי נתניה השישית כשיש לה משחק חסר.

השוער הצעיר נדב זמיר יפתח במקומו של דז'יוגאס ברטקוס שהורחק באדום ישיר בהפסד האחרון. הקפטן עידן נחמיאס ישוב למרכז ההגנה. באימון שנערך אחר הצהריים נראה כי המאמן קובי רפואה ימשיך בשיטת ארבעה שחקני הגנה כאשר זיו מורגן יפתח כמגן שמאלי. גם יואב הופמייסטר צפוי לחזור ל-11.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1032331

רפואה אמר לקראת המשחק: "אני חושב שלכולם ברור שמדובר במשחק משמעותי ביותר עבורנו, זו הזדמנות אחרונה להיצמד למאבק על הפלייאוף העליון". המאמן פרגן לשחקניו: "באר שבע קבוצה איכותית אבל כבר הוכחנו העונה שאנחנו קבוצה חזקה ונעשה הכל כדי להשאיר את הנקודות בבית".

הרכב משוער: נדב זמיר, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, סאקו טורה, יוג'ין אנסה, לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי