הפתעה: למרות הכאבים, טל בן חיים ערך אימון מלא

הבלם התאמן עם חבריו לקראת המשחק הגורלי של בית"ר ירושלים נגד בני סכנין, אך החלטה אם לשתפו תתקבל בסמוך למפגש (חמישי, החל מ-19:45 בספורט1). דראפיץ' וברדה לשחקנים באסיפה: "ראו שהשקעתם נגד ב"ש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח מחרתיים את בני סכנין (חמישי, החל מ-19:45 בשידור ישיר בספורט1) למשחק שיכול להכריע גורל של עונה שלמה. במועדון יודעים שהפסד לקבוצה מהמגזר ירחיק אותם משמעותית מתמונת הפלייאוף העליון, בעוד שניצחון יקרב את הקבוצה למקום השישי (מכבי נתניה תשחק מחר מול מכבי פתח תקוה, כך שרק לאחר המשחק יתברר האם הקבוצה תוכל להעפיל לשם אחרי המשחק שלה).

מהמשחק ייעדר אוראל דגני, כמו מכל משחקי העונה הסדירה עד לפלייאוף ואחרי שחרורו של אנטואן קונטה והקפאת דיוגו ורדסקה החשש היה שהקבוצה תעלה למשחקים הקרובים עם בלם טבעי אחד בלבד בסגל, אור זהבי. לשמחתה של בית"ר ירושלים, טל בן חיים הפתיע כשערך הבוקר אימון מלא למרות הכאבים. יחד עם זאת, השחקן עדיין בספק למשחק בחמישי ורק לאחר האימון מחר יוחלט לגביו וקיימת אפשרות שיפתח על הספסל. אופיר קריאף יפתח כבלם במשחק הקרוב, אבל חזרתו של בן חיים חשובה גם למשחק הבא, ביום שני נגד מכבי תל אביב, בו קריאף יהיה מוצהב וייתכן שזרגרי יוסט למרכז ההגנה במקומו.

דראפיץ' וברדה ערכו לחלק מהשחקנים, אלה ששיחקו מול הפועל באר שבע, אימון קצר יותר. השניים ערכו אסיפה קצרה ואמרו: "הייתה השקעה גדולה מכולכם במשחק הזה, גם לנו המון מצבים וגם באר שבע הגיעה למצבים. ננסה לשפר את המצבים שהגענו אליהם במשחקים הבאים".

ורד מנסה להגיע לכדור. צמד המאמנים שיבח | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי