לוזון יבצע לפחות שלושה שינויים, חדידה: "משחק על שש נקודות"

אחרי ה-0:1 על בני יהודה, פ"ת תארח את נתניה לקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון (רביעי החל מ-19:35, ספורט4). הינדי, אליהו ועבדה יחזרו להרכב, המאמן לקראת המשחק: "חייבים לשמור על המומנטום"

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב בשבת על בני יהודה, שהוריד מעט את מפלס הלחץ בקבוצה, מכבי פתח תקווה תארח מחר (רביעי) את מכבי נתניה באצטדיון המושבה (החל מ-19:35, שידור ישיר בספורט4) במטרה אחת: לקחת שלוש נקודות ולהבטיח כמעט סופית את המקום בפלייאוף העליון.

"מומנטום זה הדבר הכי חשוב בכדורגל. תוך כדי משחק ותוך כדי ליגה", התייחס המאמן גיא לוזון לניסיון של קבוצתו לייצר רצף של ניצחונות. "אנחנו חייבים לשמור על המומנטום, לבוא באותה אינטנסיביות ולקחת את הנקודות".

גם הקפטן וכובש שער הניצחון בשבת, גיא חדידה, התייחס למשחק: "הניצחון בשבת היה חשוב כי לאחר שלושה הפסדי ליגה, היינו צריכים לעצור את כדור השלג הזה. זה נתן לנו בוסט. כולם יודעים את רמת החשיבות של המשחק מחר. זה סוג של משחק על שש נקודות, מאבק ישיר על הפלייאוף העליון. אנחנו דרוכים ומוכנים ונבוא לעשות את העבודה שלנו".

גיא חדידה חוגג | קובי אליהו

מבחינה מקצועית, לוזון צפוי לערוך לפחות שלושה שינויים מההרכב שניצח בשבת. בחלק האחורי, ירדן כהן ייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ויוחלף במוחמד הינדי, כאשר ינון אליהו שעלה מהספסל נגד בני יהודה יחזור לעמדת המגן הימני במקומו של תומר לוי שבישל אך נטש את האימון לקראת סופו בשל כאבים בשריר הירך האחורי.

בחולייה ההתקפית, ליאל עבדה יחזור להרכב במקומו של תאי בריבו, כשלוזון מתלבט האם להישאר במערך שלושה בלמים עם דניאל פלשר (ערך אימון קל בשל העובדה שקיבל את החיסון השני) או להוסיף שחקן קישור נוסף. בינתיים, חלוץ הרכש האנגלי, מורגן פרייר יצא מבידוד וערך עם הקבוצה את אימונו הראשון.

הרכב משוער, מכבי פתח תקווה: אריק ינקו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, דניאל פלשר (איתן אזולאי), מוחמד הינדי, גיא חדידה, ארד בר, ארמנדו קופר, ליאל עבדה, יואל אבוחצירה.

ינון אליהו
ינון אליהו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי