ככה לא נשארים בליגה: בני יהודה סיימה ב-0:0 אצל חדרה

הכתומים שנואשים לנקודות לא הצליחו לנצח את הקבוצה של קורצקי, ששיחקה מחצית שלמה ב-10 שחקנים לאחר שאוסמן הורחק בשל דריכה. הקבוצה של אבוקסיס בעטה שלוש פעמים לעמוד השער, בצ'יראי עלה לראשונה ב-11

(גודל טקסט)

ככה פשוט לא נשארים בליגה. בני יהודה ספגה הפסד כואב במחזור שעבר כאשר נכנעה למכבי פתח תקווה, אבל הערב (שלישי) הכתומים פגשו יריבה מהתחתית בדמומה של הפועל חדרה, אך המשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב עבור החבורה של יוסי אבוקסיס.

האכזבה של הקבוצה מהשכונה נובעת בעיקר בשל העובדה שחדרה שיחקה מחצית שלמה כשהיא בפיגור מספרי, זאת לאחר שמוחמד אוסמן ספג כרטיס אדום ישיר על סף הירידה להפסקה בשל העובדה שדרך על רגלו של אבישי כהן. בתחילה השופט רועי ריינשרייבר שלף רק צהוב לקשר הניגרי, אך לאחר התערבות של שופטי המסך, הצהוב המדובר בוטל והאדום נשלף.

בנוסף, בני יהודה סבלה מחוסר עצום. לא פחות משלושה כדורים שנבעטו לעבר השער של רובי לבקוביץ' פגעו בעמוד או במשקוף, כולל החמצה ענקית של עמית גלזר מתוך רחבת החמש של חדרה. פאטוס בצ'יראי עלה לראשונה בהרכב של אבוקסיס, אבל לא הצליח להשפיע על משחק ההתקפה.

אוסמן מורחק. בני יהודה לא ידעה לנצל את היתרון המספרי | שלומי גבאי

מן העבר השני, הקבוצה של מנחם קורצקי, שהשיגה שני ניצחונות חשובים במחזורים האחרונים, עסקה בעיקר במגננה בשל ההרחקה של אוסמן ולשמחתו של המאמן, הוא השיג עוד נקודה לקראת מאבקי התחתית בפלייאוף התחתון והוא רחוק כעת ארבע נקודות מהקו האדום. בני יהודה עשויה לסיים את המחזור ה-23 במקום האחרון, אך זה יקרה רק אם בני סכנין תנצח את בית"ר ירושלים (4.3, 19:45 שידור ישיר בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי